Việc làm Norbreeze Collective Asia

Tìm thấy 9 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI Norbreeze Collective Asia (VN)
Assistant Trade Marketing Manager
Norbreeze Collective Asia
51 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
As an Assistant Trade Marketing Manager at Minthacare, you are responsible for driving effective marketing always-on BTL activities and promotion for Bioderma in all sales channels, under the direction of the Brand Manager.
1. Develop & perform full year organising Trade Marketing plan in line with business objectives/ brand objectives
Execution of National activations and events for all company portfolios based on Brand Campaign.
Involves ongoing sales data analysis (trends, competitors, category, etc.), monitoring the competitor activities and proposing innovative ideas.
In charge for yearly visibility & POSM Plan from design to production
2. Manage the activity performance in collaborating with key commercial retailers and internal/ external partners
3. Promotion champion
Build full year promotion strategy for brand & channels
Develop full year promotion plan at shopper point of sale
Ensure non-conflict of promotion across channels (social-commerce, e-commerce, retail & medical)
4. Evaluation & Report for all projects by month/ quarter
5. Budget management
Budget phasing monthly following campaign.
Responsible for the project budget (track all spend, monthly reporting).
6. Complexity management:
Able to manage multiple perspectives/ ideas from cross functions while running projects.
Able to work with cross functions to lead projects that happen following timeline & scopes.
Execution of National activations and events for all company portfolios based on Brand Campaign.
Involves ongoing sales data analysis (trends, competitors, category, etc.), monitoring the competitor activities and proposing innovative ideas.
In charge for yearly visibility & POSM Plan from design to production
Build full year promotion strategy for brand & channels
Develop full year promotion plan at shopper point of sale
Ensure non-conflict of promotion across channels (social-commerce, e-commerce, retail & medical)
Budget phasing monthly following campaign.
Responsible for the project budget (track all spend, monthly reporting).
Able to manage multiple perspectives/ ideas from cross functions while running projects.
Able to work with cross functions to lead projects that happen following timeline & scopes.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
At least 2 years working experience in FMCG, Beauty, Cosmetic.
Good communication skills.
Good analytical, interpersonal and negotiation skills.
Good command of English
Time management: Excellent time management skills to prioritise tasks, to meet and anticipate deadlines, to guarantee every material and activity will be delivered on time.
Master of Microsoft Office (Word, Excel, PPT)
Adaptability, versatility, eager to thrive and learn, business oriented.

Quyền lợi được hưởng

Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI Norbreeze Collective Asia (VN)
Norbreeze Collective Asia Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Ra đời từ năm 2004 với trụ sở đặt tại Singapore, Norbreeze Group được thành lập và điều hành hoạt động bởi bộ đôi người Đan Mạch Mr.Anders Peter Juel Sauerberg and Mrs.Anne Trads Juel Sauerberg.
Mang theo niềm đam mê mãnh liệt với các thiết kế mang hơi hướng Bắc Âu, bộ đôi đã thành lập tập đoàn để xây dựng, phân phối và mở rộng những thương hiệu quốc tế theo triết lí thiết kế vượt thời gian.
Hiện tại, Tập Đoàn đang hoạt động kinh doanh với 3 lĩnh vực:
- PANDORA (Thương hiệu trang sức được phân phối độc quyền tại thị trường Đông Dương)
- COCOMI (Trang thương mại điện tử thuộc quyền sở hữu của Tập Đoàn, phân phối các thương hiệu đồng hồ và trang sức)
- AUGUST BERG (Thương hiệu đồng hồ thuộc quyền sở hữu của Tập Đoàn

Những nghề phổ biến tại Norbreeze Collective Asia

Bạn làm việc tại Norbreeze Collective Asia? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Norbreeze Collective Asia

Norbreeze Collective Asia

Click để đánh giá