Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Payroll
- Check and prepare working sheet, calculate monthly payroll accurately and timely.
- Research information for salary surveys
- Social Insurance
- Monthly reconcile reports of Social Department versus Company report and payment receipts.
- Monthly update & check sick leave document of associates.
- Monthly reconcile sick leave claim report of Social Department.
- Ensure open social insurance book and closing social insurance book on time and accuracy
- Personal Income tax
- Register PIT code for employees
- Do monthly declaration on personal income tax
- Do year-end tax finalization
- Update & follow regulations of PIT
- Welfare benefit
- Follow welfare benefit application of employees
- Check & conduct welfare benefit process
- Employee information management
- Record and update employee database timely, ensure high confidentiality
- Prepare employees and employment related documents and decisions including offer letter, labor contract, promotion, salary review…
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor degree in Human Resources Management, Accounting, Business Administration or related majors
TOEIC, TOFEL, IELTS… (ability to use English at work)
- Microsoft Office (especially in Excell)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: Parking fee
- Thời gian thử việc: 2 months of probation with full salary
- Cơ hội huấn luyện:
A2E skill training
Pre-mortems
Prioritization
Problem solving
Owner’s mindset
Idea generation
Coaching
Influencing
Courageous conversations
Effective communication
Presenting with impact
Closed-loop conversations
Creating business value
Effective meetings
Effective emailing
Organizational health - Độ tuổi: 22 - 25
- Thời gian làm việc: The working hours are from 8:00 a.m. to 5:00 p.m. on Mondays to Friday
- Đồng nghiệp: Friendly, supportive
- Phúc lợi:
Japanese Health Insurance for Staffs over 2 years contribution
Company trip, Team building activities
Holiday events - Ngày nghỉ:
Less than seven years’ service: 15 working days
Service of seven years or more: 22 working days - Lương: Cạnh tranh
Ra đời từ năm 2004 với trụ sở đặt tại Singapore, Norbreeze Group được thành lập và điều hành hoạt động bởi bộ đôi người Đan Mạch Mr.Anders Peter Juel Sauerberg and Mrs.Anne Trads Juel Sauerberg.
Mang theo niềm đam mê mãnh liệt với các thiết kế mang hơi hướng Bắc Âu, bộ đôi đã thành lập tập đoàn để xây dựng, phân phối và mở rộng những thương hiệu quốc tế theo triết lí thiết kế vượt thời gian.
Hiện tại, Tập Đoàn đang hoạt động kinh doanh với 3 lĩnh vực:
- PANDORA (Thương hiệu trang sức được phân phối độc quyền tại thị trường Đông Dương)
- COCOMI (Trang thương mại điện tử thuộc quyền sở hữu của Tập Đoàn, phân phối các thương hiệu đồng hồ và trang sức)
- AUGUST BERG (Thương hiệu đồng hồ thuộc quyền sở hữu của Tập Đoàn