Phúc lợi
- Laptop
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Develop a country strategy that leverages the international brand positioning while catering to the specific needs and priorities of the target market. This will contribute to the continued growth of the brand and foster a strong relationship with local consumers.
- Define the strategic orientations and the 3-year marketing plan for the category, monitor the portfolio (new launches, pillar products’ renewal and animation of core catalogue). This will ensure our brand remains competitive, adapts to market changes, and achieves sustainable growth.
- Implement new launches with a focus on intense consumer engagement, leveraging a localized marketing mix (IMC/360/Digital/Retail) and creating memorable brand experiences through brand events, store activations, and strategic partnership.
- Mobilise and collaborate with other departments (retail, merchadise, education, etc. ) and global team to build broader business strategy.
- Monitor the local adaptation of communication materials (imagery, digital, point of sale)
- Make recommendations to management on the category based on one’s expertise of the consumer, market and competitors.
- Own the brand patrimony, guarantee the brand identity: ensure that all actions are in line with the sense of purpose while nourishing the brand.
- Monitor the retail marketing strategy working hand-in-hand with the retail team, store manager and education/training team and monitor the proper implementation of retail materials (services, advice, etc.).
- Build, develop and manage a strong and talented team, train them and develop their expertise and know-how.
Yêu Cầu Công Việc
EXPERIENCE
- At least 2 years of experience in brand/ marketing experiences at equivalent roles required in luxury retail industry
PROFESSIONAL & TECHNICAL COMPETENCIES
MARKET & CONSUMER INSIGHT
- Identify market drivers
- Translate trends and consumer knowledge into meaningful insights brand development.
- Build memorable brand experiences though brand event/ store activation.
- Obsess with driving footfall traffic to stores.
- Develop integrated campaigns that work.
- Integrate retail & shopper expertise.
ACTIVATION EXCELLENCE
- Deliver excellence with agility and rigor.
- Integrate sustainable, business consciousness.
COLLABORATIVE LEADERSHIP
- Creates collaboration for bigger success.
- Shares & leverages best practices.
- Excellent stakeholder management and leadership skills
- Entrepreneurial vision is critical. Identify creative opportunities and challenges; present strategic and creative solutions
- Business savvy
- Communication & problem-solving skills
- Customer-oriented
REQUIREMENT EDUCATION
- University degree in Economics, Marketing, Business Administration, an MBA is a plus.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tháng 12/2014 thành lập công ty TNHH Thương Mại và Đầu Tư Arosa Việt Nam.
Định hướng nâng cao sức khỏe cộng đồng, nâng tầm chât lượng cuộc sống với các thiết bị hỗ trợ chăm sóc sức khỏe tại nhà đến mọi gia đình Việt.
Chúng tôi luôn cập nhật và ứng dụng các công nghệ tiên tiến, hiện đại phù hợp với nhu cầu và thị hiếu của người tiêu dùng. Công nghệ trí tuệ nhân tạo AI là bước tiến quan trọng cho sự phát triển các dòng sản phẩm chăm sóc sức khỏe nói chung và ghế massage toàn thân nói riêng. Hơn 700 showroom phân phối ghế massage OKINAWA tại Việt Nam với hơn 100 model ghế từ phân khúc phổ thông đến thương gia, đáp ứng nhu cầu người tiêu dùng, cũng như nâng cao trải nghiệm sản phẩm.
Đội ngũ chuyên gia trên 10 năm kinh nghiệm cùng đội ngũ nhân viên trẻ sáng tạo, nhiệt huyết luôn không ngừng cải tiến và hoàn thiện. Chúng tôi luôn nghiên cứu dựa trên các vấn đề về thể trạng, sức khoẻ của con người. Vì thế các dòng sản phẩm ghế massage được thiết kế riêng biệt cho từng đối tượng khách hàng giúp mang lại hiệu quả sử dụng cao nhất.
Với chính sách bảo hành – sửa chữa mở rộng toàn quốc và những kỹ sư chuyên nghiệp, chúng tôi cam kết hỗ trợ các dịch vụ liên quan đến bảo hành – sửa chữa ghế massage với quy trình chuẩn hoá, minh bạch, rõ ràng… OKINAWA hoạt động với sứ mệnh đem tới cho khách hàng dịch vụ chu đáo, nhiệt tình và hài lòng nhất.