Mô tả công việc
following MOH (Ministry of Health) registration guidelines, including new product
submission, renewal submission, and variations
• Maintain data in information systems or databases. Have responsibility in following up &
making new or renewed registration for all company products, following up expiry of
FSC, EC & ISO to update timely & distribution authorization term...)
• Liaising and negotiating with regulatory authorities and providing advice about
regulations to principals and company. Responsible for all communication and follow-up
with the Ministry of Health to ensure a smooth and fast registration process.
• Keep manufacturer on update with any feedback from authorities and deal with facility or
regional team for their support to accelerate approval of Ministry of Health.
• Provide regulatory assessments (e.g. new product development, life-cycle engineering
changes/ line extension etc.), monitor and manage the necessary regulatory
submissions.
• Provide regulatory support in tender submission and corresponding inquiry as required.
Advice and supporting business, marketing and others team in regulatory.
• Ensuring the awareness on obligations to comply with regulatory requirements and other
applicable statutory requirements and any decision thereof made by top management
throughout the establishment and supply chain.
• Keeping up to date with changes in regulatory legislation and guidelines. Monitor and
timely reporting on changes or upcoming changes to medical device laws and
regulations affecting registration, distribution and sale & marketing team.
• Review and approval of relevant documents/materials to ensure compliance with local
regulations. Outlining requirements for labelling, storage and packaging, and approving
information leaflets and labels.
• Any other duties and responsibilities as and when assigned by Line Manager
Yêu cầu công việc
• Minimum 1-3 years of experience or in the same position (prefer in medical device industry).
• Good experience and knowledge in medical equipment and consumables in Healthcare Industry.
• Good English or other language in both spoken and written.
• Proficiency in MS Word, MS Excel and MS Outlook.
• Displaying strong detailed knowledge of the product/service that you are involved in;
• Strong organizational skills and take initiative.
• Attention to detail and the ability to maintain confidentiality of product registration documents.
• Strong administration and organizational skills
• Teamwork
• Analytical skills
• Multi-tasking management
• Proactive and solutions finder
• Good communication in Vietnamese and English
• Having good relationship with authorities is an advantage.
Quyền lợi được hưởng
13th salary, performance bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Personal health insurance
Công ty TNHH Thương Mại XNK Fani kinh doanh lĩnh vực Ngành Giấy, ngành máy in đơn hàng, ngành hàng mẹ và bé. Trong bối cảnh xã hội hiện nay thì dịch vụ cung cấp giấy in đang là một trong số những dịch vụ nổi trội, có rất nhiều sự lựa chọn khác nhau. Ngoài những sự lựa chọn hợp lý thì trên thị trường cũng có rất nhiều những công ty đặt lợi ích lên trên đạo đức. Nếu như bạn đang muốn tìm một công ty quan tâm đến cảm nhận của khách hàng, luôn muốn khách hàng có những trải nghiệm tuyệt vời, tốt nhất thì bạn có thể đến với công ty TNHH Fani.
Được thành lập từ năm 2016 cho đến nay công ty chúng tôi đã ngày càng được mở rộng, ngày càng được nhiều khách hàng ưa chuộng. Hiện tại, trong thời gian sắp tới công ty đang đề ra mục tiêu sẽ trở thành một trong số những công ty đi đầu về ngành dịch vụ cung cấp giấy in. Đến với công ty chúng tôi bạn sẽ được hưởng rất nhiều lợi ích như sẽ được học tập và làm việc trong môi trường chuyên nghiệp, đội ngũ nhân viên năng động, sáng tạo cập nhật không ngơi nghỉ. Với lãnh đạo có kinh nghiệm nhiều năm trong lĩnh vực giấy in.
Với sứ mệnh cung cấp cho người tiêu dùng sản phẩm tốt nhất, nhân viên công ty không ngừng cố gắng. Lãnh đạo công ty không ngừng học hỏi hằng ngày để có thể đáp ứng được nhu cầu của khách hàng, đem đến cho khách hàng những dịch vụ tốt nhất.