Mô tả công việc
PRIMARY RESPONSIBILITIES
• Attend to guests’ complaints, enquiries and requests, if necessary report problems to the Assistant Manager on duty.
• Welcome guests to a warm and friendly environment while also creating a professional first impression.
• Work as part of a team to complete the daily operational duties of the Front Office.
• Check guests in and out promptly, professionally and accurately.
• Set a high standard of service to exceed guest expectations at all times.
• Be aware of the hotel’s room types, room rates etc. in order to effectively sell our product on any enquiry.
• Responsible for tidiness of your immediate workstation at the Front Desk and of the back office area.
• Liaise with other departments to ensure guest requirements are dealt with efficiently.
• In the absence of the telephonic, provide a speedy and accurate response to answering telephone calls for guests. Answers internal telephone calls within 3 rings and always uses a professional and friendly manner.
• Field guest enquiries and offer solutions.
• Attends daily briefings and participates in a positive manner.
• Ensures all work areas are clean, tidy and in order.
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
Education:
A diploma or degree qualification. Fluency in oral and written English
Experience: Previous hotel-related experience desired.
Other: Excellent interpersonal and communication skills
Good presentation and public speaking skills.
Good in planning, organizing and coordination
Yêu cầu hồ sơ
Full CV in English or directly to Hotel
Lấy thiết kế và chất lượng công trình làm giá trị cốt lõi, lấy vật liệu và kỹ thuật thi công làm động lực thúc đẩy, lấy việc bồi dưỡng nhân tài và chuẩn hóa quy trình làm nền tảng, công ty TNHH Trang Trí Toàn Cầu Việt Nam là đơn vị chuyên thiết kế và thi công nội thất trọn gói, bao gồm tất cả dịch vụ từ cung cấp vật liệu, phụ liệu, cung ứng đồ nội thất, các dịch vụ hậu mãi cho các công trình nội thất cao cấp tại Việt Nam.