Employee Experience Overview:
The fundamentals of employee experience are making sure employees feel valued, providing the right tools and support, and creating a positive work environment. It’s all about keeping your employees happy, engaged, and motivated. With clear communication, access to the right tools, opportunities for growth, and a positive working environment, the ideal EX makes work enjoyable and fulfilling so that employees can perform at their best.
Responsibilities
1. Data Analysis and Reporting
- Collect, analyze, and interpret data related to employee engagement, performance, and satisfaction to understand employee perspectives and derive actionable insights
- Develop and maintain dashboards and reports to provide actionable insights into employee experience metrics
2. Process Optimization and Implementation
- Review current processes related to employee workflows, tools, and interactions to identify areas for streamlining and automation
- Collaborate with cross-functional teams to design, implement, and monitor process improvements that increase efficiency and effectiveness, ensuring implementation aligns with strategic objectives
3. Employee Journey Mapping
- Collaborate with stakeholders to develop and implement strategies that enhance the employee experience at critical stages of their journey
4. Collaboration and Communication
- Communicate findings, recommendations, and implementation plans to stakeholders at various levels through presentations and reports
- Work with relevant departments to implement changes based on survey feedback and track their impact on employee experience
Qualifications
- Bachelor’s degree in Business, Data Science, Human Resources, or a related field
- Proven experience in data analysis, process optimization, survey design and administration, or a similar role
- Strong analytical skills with proficiency in data analysis tools (e.g., Excel, Tableau, Power BI)
- Experience with process mapping and improvement methodologies (e.g., Lean, Six Sigma)
- Demonstrated capability in implementing process changes from conception through to execution and monitoring.
- Excellent communication and interpersonal skills
- Ability to work independently and collaboratively in a fast-paced environment
- Passion for enhancing employee experience and driving organizational improvement
Công ty TNHH Bao bì Việt Hưng được đánh giá là nhà sản xuất bao bì chuyên nghiệp và có uy tín tại thị trường miền Bắc. Đi lên từ một cơ sở sản xuất bao bì carton nhỏ nhưng với tầm nhìn chiến lược và những bước đi đúng đắn, đến nay Việt Hưng đã trở thành một trong những nhà sản xuất bao bì carton đi tiên phong và có quy mô lớn. Với hệ thống dây chuyền sản xuất khép kín được nhập khẩu toàn bộ từ châu Âu áp dụng hệ thống quản lý chất lượng xây dựng theo tiêu chuẩn ISO 9001:2000 cùng đội ngũ nhân viên thiết kế năng động, sáng tạo và nhiệt tình nên các sản phẩm bao bì carton của Việt Hưng đảm bảo chất lượng tốt và có giá thành cạnh tranh. Liên tục trong nhiều năm qua, Công ty TNHH Bao bì Việt Hưng đã đạt được những kết quả kinh doanh cao và duy trì tốc độ tăng trưởng cao. Phát huy những thế mạnh của mình, Việt Hưng đang nỗ lực phấn đấu trở thành một trong những nhà sản xuất bao bì carton chuyên nghiệp hàng đầu cả nước
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Party, tiệc cuối tuần
- Du lịch hàng năm
- Tổ chức chương trình giải trí, ca hát, vui chơi mỗi tuần
- Thể thao: Bóng đá, bóng chuyền da, yoga,..
Lịch sử thành lập
- Năm 2003, CÔNG TY Trách nhiệm hữu hạn bao bì VIỆT HƯNG thành lập
Mission
Cung cấp các sản phẩm bao bì chất lượng cao và đáng tin cậy cho khách hàng.