Việc làm Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Wanek Furniture

Cập nhật 09/09/2024 11:05
Tìm thấy 28 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Trách nhiệm hữu hạn Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét
HRBP Manager
Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Wanek Furniture
3.0
3 đánh giá 241 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Company: Navigos Search’s client, a reputable Japanese company

Location: Hanoi

Reporting line: HR Director


Objectives


The HRBP (Human Resources Business Partner) Manager will be responsible for aligning business objectives with employees and management in designated business units. The position serves as a consultant to management on human resource-related issues and acts as an employee champion and change agent. The role requires strong commercial acumen, excellent English proficiency, and exemplary leadership skills to drive the HR strategy and initiatives in line with company’s business goals.


Duties


Strategic Partnering:

  • Collaborate with senior leadership tunderstand business strategies and develop HR strategies that support organizational goals.
  • Provide HR guidance and support tbusiness leaders on talent management, workforce planning, and organizational design.

Commercial Acumen:

  • Understand and anticipate business needs and challenges, providing HR solutions that add value the business.
  • Analyze HR metrics and trends tdevelop strategies that improve organizational performance.

Talent Management:

  • Lead talent acquisition efforts, ensuring alignment with business needs and the attraction of top-tier talent.
  • Drive succession planning, career development, and performance management processes.

Leadership Development:

  • Identify leadership development needs within the business units and implement programs to build leadership capabilities.
  • Mentor and coach managers tenhance their leadership skills and effectiveness.

Employee Relations:

  • Act as a trusted advisor temployees and management, addressing employee relations issues and providing coaching and guidance on HR matters.
  • Foster a positive work environment through effective communication, conflict resolution, and employee engagement initiatives.

Compliance and Policies:

  • Ensure compliance with local labor laws and regulations.
  • Develop and implement HR policies and procedures that support business objectives and promote a fair and consistent work environment.

Change Management:

  • Lead change management initiatives, guiding the organization through transformations and ensuring smooth transitions.
  • Develop and implement communication plans to support change initiatives.


Requirements


  • Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration, or related field. Master’s degree preferred.
  • Minimum of 5 years working experience in a HR managerial role.
  • Proven experience as an HR Business Partner, with a strong understanding of commercial operations and a demonstrated ability to work effectively with diverse stakeholders and in multicultural environments.
  • Excellent proficiency in English, both written and verbal.
  • Strong leadership skills, with the ability to influence and build relationships at all levels of the organization.
  • Exceptional problem-solving and decision-making abilities.
  • Knowledge of local labor laws and regulations.
  • Strong analytical skills, with the ability to interpret data and make informed decisions.
Khu vực
Báo cáo
Công ty Trách nhiệm hữu hạn Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét
Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Wanek Furniture Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét ( Wanek Furniture., LTD., ) 100% vốn đầu tư của Mỹ, thuộc tập đoàn ASHLEY là công ty nội thất hàng đầu thế giới. Công ty chuyên may bọc nệm ghế Sofa bằng Da, Vải và Nội thất. Công ty đã bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 8/ 2008.
Hiện tại, công ty đang có 3 nhà máy và 1 trung tâm phân phối hoạt động tại Bình Dương với hơn 9.000 nhân sự. Kế hoạch tăng số lượng nhân viên lên đến 10.000 trong thời gian tới.

Wanek Furniture được thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, đến nay đã mở rộng ra 4 địa điểm tại tỉnh Bình Dương với hơn 7.000 nhân viên.
Nội thất Wanek không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp mà còn mang đến cho nhân viên một con đường sự nghiệp lâu dài, ổn định với những phúc lợi hấp dẫn. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2008

Mission

Hãy thực hiện bước tiếp theo trong sự nghiệp của bạn với tư cách là thành viên của đội ngũ tài năng của chúng tôi, cam kết mang lại chất lượng vượt trội và khả năng giao hàng vượt trội.

Những nghề phổ biến tại Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Wanek Furniture

Bạn làm việc tại Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Wanek Furniture? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Wanek Furniture

Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Wanek Furniture

Click để đánh giá