Mô tả công việc
• Reviews purchase requisitions considering issues such as lead times, standardization, quantity, discounts and purchasing budgets.
• Assists Department in the Resort in formulating their material requirements and to use competitive bidding or other approved procedures to obtain the best price.
• Engages in value analysis of currently purchased materials in an effort to achieve cost savings without sacrificing quality.
• Checks and manages the current supplier list by identifying potential suppliers and conducting vendor’s visits.
• Be informed about technological innovations and to review lower cost substitute materials with all departments.
• Manages supplier relations for maximum mutual benefit.
• Be ready and responsible when assigned to perform any other duties as designed by management.
Administrative responsibilities.
• Identifies and selects suppliers including order follow up and vendor file management.
• Deals with customs and local authorities.
Technical responsibilities.
• Oversees and ensures the effective implementation of the tender system so that the continuous supply of quality goods and services to the hotel is not compromised.
• Ensures the timely preparation of purchase orders so that all approved purchase requests can be ordered and the goods delivered by the suppliers on the date needed.
• Conducts periodic market survey in association with the Departments concerned to determine and/or validate the availability and prices of market goods.
• Coordinates and liaises with the Head of Departments on all matters relating to quality and reliability of delivery with respect to current and potential suppliers.
• Keeps track of all outstanding purchase orders to ensure that goods are delivered on time.
Commercial responsibilities.
• Visits and evaluates suppliers, to request quotations or bids, to negotiate prices and terms, to place orders, to resolve problems, to follow up any outstanding delivery and activate any payment with hotel current suppliers and potential suppliers.
• Cultivates a sound relationship with the Resort’s suppliers.
Quyền lợi được hưởng
Full Salary & monthly Service Charge in probation period.
Relocation allowance by ranks.
Home Visit allowance.
2. Benefits
Supported housing staff with full amenities and entertainment area.
Support shuttle bus to Resort
Full meals during the work shift and day off.
Uniforms are provided according to Hotel standards.
International working environment, joining training courses according standard of Accor.
05 Working day | 02 day off per week
All Heartist card apply for all Accor Hotels.
3. Insurance policy
Social Insurance in Probation Contract
Suncare Insurance according to the provisions of policy SunGroup
Special promotion for resort service by rank
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in Materials, Purchasing Management or related field.
- 3 years related experience on purchasing or an equivalent combination of education and work-related experience, especially in F&B industry.
- Good negotiation and communication skills.
- Good analytical and problem solving skills.
- Proficient in purchasing management software and Microsoft Office.
- Ability to work independently and in a team environment
Yêu cầu hồ sơ
- Apply to via hoteljob.vn.
- Submit CV to email: Linh.hoang (a còng) accor.com
- Tel: 0388 117 333 (Mr.Linh)
*Note that ONLY shortlisted candidates will be contacted.
Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét ( Wanek Furniture., LTD., ) 100% vốn đầu tư của Mỹ, thuộc tập đoàn ASHLEY là công ty nội thất hàng đầu thế giới. Công ty chuyên may bọc nệm ghế Sofa bằng Da, Vải và Nội thất. Công ty đã bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 8/ 2008.
Hiện tại, công ty đang có 3 nhà máy và 1 trung tâm phân phối hoạt động tại Bình Dương với hơn 9.000 nhân sự. Kế hoạch tăng số lượng nhân viên lên đến 10.000 trong thời gian tới.
Wanek Furniture được thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, đến nay đã mở rộng ra 4 địa điểm tại tỉnh Bình Dương với hơn 7.000 nhân viên.
Nội thất Wanek không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp mà còn mang đến cho nhân viên một con đường sự nghiệp lâu dài, ổn định với những phúc lợi hấp dẫn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Hãy thực hiện bước tiếp theo trong sự nghiệp của bạn với tư cách là thành viên của đội ngũ tài năng của chúng tôi, cam kết mang lại chất lượng vượt trội và khả năng giao hàng vượt trội.
Review Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Wanek Furniture
Nơi thích hợp cho làm việc nhóm từ công nhân đến cấp quản lý.
Wanek furniture cty lừa đảo vô trách nhiệm.
Nơi làm việc năng động.