Mô tả công việc
• Manage a fully integrated communications calendar for the Hotel around events, food and beverage, public holidays, need periods
• Establish and maintain a relationship with Key local press, local media
• Liaise with the regional Communications team to maximize communications exposure
• Ensure all visual and written communication (internal/external, offline/online) is fully aligned with the hotels positioning and brand.
Social Media:
• Set-up, manage social media accounts and sharing sites as relevant to the hotels markets (Facebook, Twitter, You Tube, Flickr etc) and develop social networks
• Effectively manage the hotel’s content and images through conducting regular website audits
• Manage online advertising for conference and catering and food and beverage activity at the hotel
• Monitor various media for positive and negative comments and discussions about the Hotel (Tripadvisor, Blogs, Forums). Take part in conversations and answer comments as a mediator
• Recommend new alternatives or ideas to develop the Hotel’s online marketing strategies
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package of salary and benefit.
- 12 days full paid leave a year, insurances paid in accordance with the Law
- Professional working environment. Care about your career advancement
Yêu cầu công việc
- Minimum 03 year’s experience in a similar position
- Be creative and innovative. Must be able to think differently.
- Be very proficient in Microsoft applications
- Have excellent English and Vietnamese written and verbal communication skills
- Be able to work effectively as part of a dynamic team.
- Must enjoy spending time on Facebook, Twitter, Youtube ect…
Yêu cầu hồ sơ
Due to number of applications we receive, only short listed potential candidates will be contacted for interview
Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét ( Wanek Furniture., LTD., ) 100% vốn đầu tư của Mỹ, thuộc tập đoàn ASHLEY là công ty nội thất hàng đầu thế giới. Công ty chuyên may bọc nệm ghế Sofa bằng Da, Vải và Nội thất. Công ty đã bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 8/ 2008.
Hiện tại, công ty đang có 3 nhà máy và 1 trung tâm phân phối hoạt động tại Bình Dương với hơn 9.000 nhân sự. Kế hoạch tăng số lượng nhân viên lên đến 10.000 trong thời gian tới.
Wanek Furniture được thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, đến nay đã mở rộng ra 4 địa điểm tại tỉnh Bình Dương với hơn 7.000 nhân viên.
Nội thất Wanek không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp mà còn mang đến cho nhân viên một con đường sự nghiệp lâu dài, ổn định với những phúc lợi hấp dẫn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Hãy thực hiện bước tiếp theo trong sự nghiệp của bạn với tư cách là thành viên của đội ngũ tài năng của chúng tôi, cam kết mang lại chất lượng vượt trội và khả năng giao hàng vượt trội.