Mô tả công việc
GENERAL MISSION:
•Responsible for the accurate dissemination of information in coordinating the activities of the floors and Front Office. And vice versa and other departments of the hotel guests.
•To ensure efficiency in its performance by providing reliable information and highly responsible follow-ups.
•To assist in administration for Housekeeping operations.
•Maintain proper communications, coordination with guest, employee outside/inside department particularly Front Office and Engineering.
•Greets and be courteous to all guests and colleagues, use eye contact and always offer assistance.
RESPONSIBILITIES AND MEANS:
•As the center of communication, responsible for receiving incoming calls from guest,in/out of department and convey it through proper channel.
•To provide a courteous and professional service at all times.
•Log down all information received with the name of caller and information.
•Communicates with person concerned on matter of the hotel, especially guestrooms, public area, linen and laundry sections.
•Write down in logbook all unusual things such as:
- Extra item issued to the guest.
•Issues/receives floors and public area keys and make sure that the issuance/return control logbook is signed by the person concerned.
•Controll stationary, Office’ equipments and guests’ loan items.
•Complete daily and monthly reports that assigned to her by the superior on time.
•Have a complete understanding of the Hotel’s policy related to fire, safety and health.
•Follow the rules and regulations of the Department and Hotel
•Perform other duties that maybe assigned to him/her by the superior.
TECHNICAL RESPONSIBILITIES
•To attend to guests’ needs and complaints properly.
•Responsible for the cleanliness of the work area.
•Keep files and record in good order to enable to locate information as requested.
•To provide service and information to hotel’s guests.
•To check all department keys.
•Record daily activities and events in her logbook for the Executive Housekeeper, Assistant Housekeeper and Supervisors’ information.
•Coordinate with floor supervisors necessary information related to housekeeping operations.
•File reports including discrepancy report, fit, group blocking, complementary order, GSA assignment sheet and housekeeping status reports.
ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES
•Received, record, store and release Lost/Found items.
•Typing Department’s documents such as: working schedule, attendance sheets, etc…
•Record all incoming and outgoing calls in the logbook.
•Performs special duties as required by Executive Housekeeper.
COMMERCIAL RESPONSIBILITIES
•By the way she presents herself both on the telephone and in person she plays an important role in creating an excellent image of the hotel.
HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES/ TRÁCH NHIỆM NHÂN SỰ
•Pass all employees’ complaints and comments to Executive Housekeeper. To maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all time.
•To maintain good working relationships with colleagues and all other departments.
Quyền lợi được hưởng
• Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
• Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
• Opportunity to grow within your property and across the world!
• Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Yêu cầu công việc
Demonstrated ability to effectively interact with customers, staff, and third parties regarding the hotel, brand, and company.
Ability to read and write in English.
Certifications: Degree in Hotel Management, Housekeeping, or a related field.
Experience: 1 year of relevant experience required.
Yêu cầu hồ sơ
Hồ sơ gửi về: Khách sạn Pullman Vung Tau-15 Thi Sách ,P. Thắng Tam, TP Vũng Tàu.
Telephone : 0254.3551.777 Ext : 5605 or hotline : 0901.609.604 (Ms. Ngân)
Note : Please contact T&C for job application form
Tọa lạc ngay trước biển của đường bờ biển nguyên sơ phía Tây Bắc, trong khu Bãi Dài của đảo ngọc Phú Quốc, cách sân bay Quốc tế Phú Quốc 40 phút, và cách thị trấn Dương Đông 30 phút lái xe, Crowne Plaza Phú Quốc Starbay là một địa điểm lý tưởng cho khách du lịch hiện đại, bất kỳ là cặp đôi hay gia đình. Khu nghỉ dưỡng được thiết kế bao gồm 310 phòng gồm các phòng thường, phòng cao cấp, và các căn biệt thự đẹp. Ngoài ra, tại đây du khách có thể trải nghiệm về các bữa ăn độc đáo, các dịch vụ trị liệu, phòng tập thể hình với các trang thiết bị hiện đại và khu hội nghị được thiết kế chuyên biệt với những kích thước khác nhau phục vụ cho yến tiệc, hội họp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Crowne Plaza Phú Quốc Starbay là khu nghỉ dưỡng cao cấp với 308 phòng nghỉ, suite và villa mang phong cách trang nhã ven biển Bãi Dài, Tây Bắc Phú Quốc. Du khách tại đây sẽ được thưởng thức phong vị địa phương cũng như ẩm thực quốc tế tại hai nhà hàng đặc biệt. Bên cạnh đó, Hoa Sim Spa và phòng Gym hiện đại trong khuôn viên khu nghỉ dưỡng cũng sẽ giúp du khách khơi dậy nguồn năng lượng nội sinh và giữ gìn vóc dáng. Phòng tiệc và hội nghị được thiết kế thời thượng để trở thành tiêu điểm mang phong cách đương đại, lý tưởng để tổ chức các sự kiện hoặc gặp mặt.