Mô tả công việc
This position is suitable for young Gen Z marketers:
- Opportunity to work with a strong team of Builders from successful projects in 2021 of Icetea Labs.
- Opportunity to learn and improve knowledge and experience in the industry, and prepare for new opportunities in the future.
- The opportunity to become the representative of the project and sign the exclusive image with a long-term contract.
JOB DESCRIPTION
Support - Execute - Measure & Report about marketing plans and campaigns
For examples:
- Maintaining our social media presence across all social channels
- Conducting market research (customer insights, market insights, competitor analysis)
- Support on Structuring, managing, and growing our communities
- Support on Designing and implementing incentive programs to promote engagement and growth with existing and potential networks
- Support on writing content short form
- Other Marketing tasks
Yêu cầu công việc
- Undergraduate or recent graduate in marketing and business.
- Have Marketing relevant experience is a plus.
- Professional proficiency in written English.
- Eager-to-learn, resilient, and challenge-oriented individual.
- Possess a data-oriented and customer-centric mindset.
- Knowledge about Blockchain is a plus
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (upto 4M gross).
- Monthly Marketing training sections and on-job training.
- Gain experience in various roles within the marketing field and establish a clear career direction.
- Working in A Class Office with recreation space, team building, sports, esports, unlimited parties.
- A buzzing space full of globally influential technical founders and business establishing experts.
- Working time: Monday to Friday (9:00 AM – 6:00 PM); Lunch time: 12:00 AM – 1:00 PM.
Trực thuộc Dai-ichi Life Holdings Inc. và là thành viên của Tập đoàn Dai-ichi Life, công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Dai-ichi Việt Nam (Dai-ichi Life Việt Nam) được thành lập vào tháng 1/2007, và đây là thị trường nước ngoài đầu tiên mà Tập đoàn Dai-ichi Life có công ty BHNT sở hữu 100% vốn.
Sau 16 năm hình thành và phát triển, Dai-ichi Life Việt Nam đã không ngừng lớn mạnh khi đạt gần 22.000 tỷ đồng tổng doanh thu phí bảo hiểm năm 2022, tăng 17% so với năm 2021, tiếp tục giữ vững vị trí top ba công ty BHNT nước ngoài về thị phần tổng doanh thu phí bảo hiểm tại Việt Nam. Tính đến ngày 31/12/2022, tổng tài sản do Dai-ichi Life Việt Nam quản lý đạt gần 58.000 tỷ đồng.