Mô tả công việc
Conduct keyword research and produce SEO-friendly content.
Generate ideas and implement content on US Buildings's platforms.
Design communication materials to build the brand image and support the marketing campaign.
Analyze the market, perform keyword searches, filter content, and ideate content for campaigns.
Perform other duties assigned by the Manager.
Yêu cầu công việc
- Academic qualifications/ yêu cầu bằng cấp::
Studying or graduated from colleges or universities with majors in Marketing, Advertising, Online Media Communication, E-commerce, PR, Sales, Business Administration, and other related fields.
2. Experience requirements/ Yêu cầu kinh nghiệm:
Good verbal and written communication in English.
Capable of designing marketing banner.
Experience in deploying content multi-platform communication content.
Basic understanding of SEO content skills.
Excellent knowledge of MS Office.
3. Other requirements/ yêu cầu khác:
Good communication skills, sociable, and adaptable to new environments.
Responsible, proactive in work, and willing to express opinions.
Ensure timely completion of the assigned deadline.
Minimum 5 sessions/week internship.
Quyền lợi được hưởng
Salary negotiated by the hour.
Participate in sports movements such as football and badminton.
Dynamic working environment
Trực thuộc Dai-ichi Life Holdings Inc. và là thành viên của Tập đoàn Dai-ichi Life, công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Dai-ichi Việt Nam (Dai-ichi Life Việt Nam) được thành lập vào tháng 1/2007, và đây là thị trường nước ngoài đầu tiên mà Tập đoàn Dai-ichi Life có công ty BHNT sở hữu 100% vốn.
Sau 16 năm hình thành và phát triển, Dai-ichi Life Việt Nam đã không ngừng lớn mạnh khi đạt gần 22.000 tỷ đồng tổng doanh thu phí bảo hiểm năm 2022, tăng 17% so với năm 2021, tiếp tục giữ vững vị trí top ba công ty BHNT nước ngoài về thị phần tổng doanh thu phí bảo hiểm tại Việt Nam. Tính đến ngày 31/12/2022, tổng tài sản do Dai-ichi Life Việt Nam quản lý đạt gần 58.000 tỷ đồng.