Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Develop an effective communication plan and execute all the plans that follow up marketing campaigns for Popeyes & Burger King:
Internal:
- Follow & percisely execute communication strategy that includes media outreach, events, PR and social media content creation.
- Manage internal communications (email, newsletters etc.)
- Assist in communication of strategies or messages from senior leadership
- Work with key internal role-players to brainstorm content ideas, in line with the company’s strategy and in support of various brand initiatives.
- Support and evaluate results of communication campaigns with the team.
- Report weekly & monthly for communication activities, calendar,…
- Monitor daily media and identify external trends, news opportunities and leverage external opportunities across all communication channels.
External:
- Build and maintain relationships with journalist, agencies and key external role-players.
- Liaise with media and handle requests for interviews, statements etc.
- Promote products and services through public relations initiatives.
- Perform “damage control” in cases of bad publicity.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Marketing or relevant field.
- A minimum of 2 years’ experience in a communication marketing or advertising position, at least 2 years in executive level.
- Fluent in English and Vietnamese is a must.
- Demonstrable experience in content creating, managing social media and/or display advertising campaigns.
- Highly creative with experience in identifying latest trends and news opportunities and devising digital campaigns that engage, inform and motivate.
- Solid knowledge of PR, social media & project management.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Phụ cấp khác:
Parking allowance
Phone allowance
Happy Friday
Internal Sales - Thời gian thử việc: 2 months
- Cơ hội huấn luyện:
Working with a team of leading experienced people in the F&B Industry.
Joining the period training courses to upgrade knowledge, hard skills and soft skills - Độ tuổi: 23 - 45
- Thời gian làm việc: 08h30-17h30 Monday to Friday
- Đồng nghiệp:
VFBS - Happy Place to Work, where the convergence of talents, unique personalities and energetic people.
Modern working space, fully equipped for work such as laptops, phones,...
Youthful and professional working environment.
Opportunity to work with famous managers in the F&B industry. - Phúc lợi:
The cap of the salary used for social insurance contribution is 100%.
Competitive salary, bonus scheme in quarters and years.
Engagement events. - Lương: Cạnh tranh
Trực thuộc Dai-ichi Life Holdings Inc. và là thành viên của Tập đoàn Dai-ichi Life, công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Dai-ichi Việt Nam (Dai-ichi Life Việt Nam) được thành lập vào tháng 1/2007, và đây là thị trường nước ngoài đầu tiên mà Tập đoàn Dai-ichi Life có công ty BHNT sở hữu 100% vốn.
Sau 16 năm hình thành và phát triển, Dai-ichi Life Việt Nam đã không ngừng lớn mạnh khi đạt gần 22.000 tỷ đồng tổng doanh thu phí bảo hiểm năm 2022, tăng 17% so với năm 2021, tiếp tục giữ vững vị trí top ba công ty BHNT nước ngoài về thị phần tổng doanh thu phí bảo hiểm tại Việt Nam. Tính đến ngày 31/12/2022, tổng tài sản do Dai-ichi Life Việt Nam quản lý đạt gần 58.000 tỷ đồng.