ABI Game Studio is proud to be a team of Onesoft. We have released 150+ games attracting billions of users on both Apple and Google Play stores over the past years. Our most known product, Galaxy Attack has won numerous awards and noteworthy achievements for consecutive years.
We’re looking for User AcquisitionLocation – Ha Noi
- Have at least 4 year experience in a similar role (UA executive/ performance marketing executive)
- Have experience working with puzzle games
- Have a growth mindset to learn and advance.
- Be independent but still a team player.
- Can use English efficiently in daily communication.
- Data-driven yet creative, result-oriented.
- Experience in evaluating game indicators.
- Good use of Appsflyer or Adjust.
- Proficient in setting up campaigns on Google, Facebook, Unity, Applovin, Mintegral, Ironsource, Apple search, Tiktok…
- Operate UA campaigns across countries (100+ countries) and channels (Facebook, Google, Unity, Applovin, Ironsource, etc.) to manage and ensure we can scale and evaluate the games efficiently.
- Create and follow A/B testings to find the best creative concepts.
- Determine the right biddings with respective channels to achieve profit/ROI goals.
- Work with the UA and creative team to ensure a smooth working process.
- Work with the ads networks and vendors to update UA strategies and manage our UA accounts.
- Attractive salary package
- Salary review twice a year
- Tet bonus upto 03 month salary + Project bonus + Performance bonus and other bonus on Public Holiday
- 7,5 working hour per day; 05 days per week
- 12 Annual leave per year
- Periodic Health check; Health insurance package
- 02 company trips per year, team building activities,…
If you are a rockstar candidate, send us your resume at [email protected]
Trực thuộc Dai-ichi Life Holdings Inc. và là thành viên của Tập đoàn Dai-ichi Life, công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Dai-ichi Việt Nam (Dai-ichi Life Việt Nam) được thành lập vào tháng 1/2007, và đây là thị trường nước ngoài đầu tiên mà Tập đoàn Dai-ichi Life có công ty BHNT sở hữu 100% vốn.
Sau 16 năm hình thành và phát triển, Dai-ichi Life Việt Nam đã không ngừng lớn mạnh khi đạt gần 22.000 tỷ đồng tổng doanh thu phí bảo hiểm năm 2022, tăng 17% so với năm 2021, tiếp tục giữ vững vị trí top ba công ty BHNT nước ngoài về thị phần tổng doanh thu phí bảo hiểm tại Việt Nam. Tính đến ngày 31/12/2022, tổng tài sản do Dai-ichi Life Việt Nam quản lý đạt gần 58.000 tỷ đồng.