JD GROWTH MARKETING SPECIALIST
Location: HCM, HN
Role Overview
As a vital member of the Paid Growth team, you will harness consumer data, technology, and paid media expertise to enhance PrropertyGuru Vietnam's business & marketing objectives.
What will you do?
a. Mobile app performance:
- Analyze and conduct paid performance plan to boost app performance (app install);
- Support in developing, collaborating and executing engagement and retention strategies;
b. Performance campaign management:
- Manage and optimize paid ads campaign on multi channels to achieve our campaign/ business objective;
- Collaborate with internal teams (Brand, Trade, Sales, ProdTech,..) to identify key needs and translate them into suitable digital campaigns;
c. Data-driven decisions: Assist in auditing website and app traffic to deliver the suitable growth campaign via paid channels;
d. Experimentation & Innovation: Conduct experiments, perform A/B Tests in new channels, new initiative;
e. Team collaboration: Collaborate with SEO Team, Brand Team, Product Team, etc. to get insight and identify growth initiatives;
What should you have? Must have
- At least 2-3 years in Performance Marketing, with a focus on mobile app performance;
- Have experience in marketing data analysis and user experience analysis;
- Ability to use analyze & tracking tools: Google Analytics, Looker, Google Tag Manager, Appsflyer/ Adjust, SimilarWeb, etc.
- Have experience in delivering multi-channel campaigns and working with diverse stakeholder network;
- Ability to collaborate with Data & Product Team to set up the tracking flow for boosting app performance;
- Have experience in product-to-consumer tools such as Productsup is a plus;
- Have experience in customer engagement platform like Br Braze is a plus;
- Good English written and verbal communication is a plus.
Highly recommend: Think positive, act proactively, and "can do" spirit
Trực thuộc Dai-ichi Life Holdings Inc. và là thành viên của Tập đoàn Dai-ichi Life, công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Dai-ichi Việt Nam (Dai-ichi Life Việt Nam) được thành lập vào tháng 1/2007, và đây là thị trường nước ngoài đầu tiên mà Tập đoàn Dai-ichi Life có công ty BHNT sở hữu 100% vốn.
Sau 16 năm hình thành và phát triển, Dai-ichi Life Việt Nam đã không ngừng lớn mạnh khi đạt gần 22.000 tỷ đồng tổng doanh thu phí bảo hiểm năm 2022, tăng 17% so với năm 2021, tiếp tục giữ vững vị trí top ba công ty BHNT nước ngoài về thị phần tổng doanh thu phí bảo hiểm tại Việt Nam. Tính đến ngày 31/12/2022, tổng tài sản do Dai-ichi Life Việt Nam quản lý đạt gần 58.000 tỷ đồng.