- Mainly responsible for selling MoMo’s consumer financial products (Ví Trả Sau, installment payment) to partners/ merchants
- Propose suitable MoMo Solution/ Campaign in order to increase revenue for both MoMo and partners/Merchants;
- Exellent in English to make presentation and to deliver partnership proposals (including pricing, payment solution, growth & promotion scheme, etc.) to meet or exceeds Merchant battle’s objectives.
- Plan or give advices to the team for the go-to-market plan & co-marketing plan with merchants to increase the user awareness, make sure merchants are well-prepared for MoMo user (POSM, Cashier/ Staff, etc.) aiming to boost the payment transaction & volume as targeted;
- Prepair report on account status, and prompt update on projects and contracts between MoMo and partners;
- Communicate clearly the progress of monthly/quarterly initiatives to internal and external stakeholders
- Commit to achieve KPIs set by company, Analyze sales and overall figures in order to come up with mutual best deals for both MoMo and partners/merchants;
- Follow up and coordinate across related teams
- 2-3 years experience in Topbrand Retail, especially in Business Development and Sale Skill
- Have knowledge and experience in selling consumer finance products (candidates from Kredivo, Homecredit, FE Credit, Fundiin are an advantage)
- Demonstrable ability to communicate, present and influence credibly and effectively at all levels of the organization, including executive and C-level
- Proven ability to manage multiple projects at a time while paying strict attention to detail
- Excellent listening, negotiation and presentation skills
- Excellent Enghlish verbal and written communications skills
- BA/BS degree in Business Administration, Sales or relevant field
Trong gần 50 năm phát triển, Điện Quang từ đơn vị sản xuất sản phẩm thuần túy đã không ngừng nỗ lực trở thành công ty công nghệ hàng đầu, giúp nâng tầm trải nghiệm của khách hàng qua những sản phẩm và bộ giải pháp chiếu sáng thông minh toàn diện.
Trong suốt quá trình hình thành và phát triển, với sự nỗ lực không ngừng từ ban lãnh đạo đến cán bộ nhân viên, Điện Quang đã vinh dự đạt được nhiều giải thưởng, bằng khen, chứng nhận tiêu biểu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Thể thao
- Party
- Tình nguyện
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
- Xây dựng đội ngũ (team building)
- Lễ khen thưởng.
Lịch sử thành lập
- 1973: Công ty được thành lập
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
-
Không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review Tập Đoàn Điện Quang
Lương thấp hầu hết các vị trí, trừ các vị trí trưởng phòng IoT hoặc Homecare (RV)
Môi trường làm việc thoải mái, thân thiện (RV)
Công việc ổn định, làm việc không quá căng thẳng (RV)