Việc làm Hệ thống Trường liên kết Quốc tế Inschool

Cập nhật 22/10/2024 01:10
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
HỆ THỐNG TRƯỜNG LIÊN KẾT QUỐC TẾ INSCHOOL
Customer Experience Specialist (Outsourcing)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
About UOB

United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia,Thailand and Vietnam as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values – Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.

About The Department

We design and provide products and services that empower our customers to enjoy greater banking convenience while they extract more value from their money. In particular, we are focused on promoting and developing healthy saving and investment practices across generations.

Job Responsibilities

Accountabilities

Research and Insights

  • Monitor research and insights gleaned through Net Promoter Score, Complaints trends to identify trends and ensure customer loyalty and achieve NPS targets.
  • Provide insights and in-depth research analysis to stakeholder group to capitalize on or rectify themes
  • Manage BU NPS surveys, monitor daily alerts and provide monthly performance reports to stakeholders
  • Ongoing monitoring of competitor and market trends to drive innovation and continual improvement.

Customer Experience

  • Proactively lead the identification of customer experience enhancements and process simplification to deliver seamless, improved customer experiences.
  • Engage key stakeholders on complaint trends to drive process changes and a culture of continuous improvements.
  • Support on monthly key metrics report to Customer Advocacy team, ad-hoc reports, as assigned.
  • Follow-up with Complaint Handling team and relevant business to track the status and completion timeline of any opportunity improvements identified.

Job Requirements

  • 3+ years in customer experience or related discipline.
  • Ability to effectively collaborate with own team, internal stakeholders, suppliers and key stakeholders to deliver the task outcomes
  • Strong communication skills in English and Vietnamese
  • Creativity, initiative and drive: an advocate for innovative thinking, cultural development, with a results mindset
  • Ability to think independently, analytically and logically
  • Ability to adapt to change in a fast-paced environment.

Be a part of UOB Family

UOB is an equal opportunity employer. UOB does not discriminate on the basis of a candidate's age, race, gender, color, religion, sexual orientation, physical or mental disability, or other non-merit factors. All employment decisions at UOB are based on business needs, job requirements and qualifications. If you require any assistance or accommodations to be made for the recruitment process, please inform us when you submit your online application.

Apply now and make a difference.
Khu vực
Báo cáo

HỆ THỐNG TRƯỜNG LIÊN KẾT QUỐC TẾ INSCHOOL
Hệ thống Trường liên kết Quốc tế Inschool Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
31 Cách Mạng Tháng Tám, P. Xuân An, Thành phố Long Khánh

INschool được ra đời từ ước mơ tạo nên một môi trường giáo dục thân thiện và hội nhập cho các em học sinh trên khắp đất nước Việt Nam. Ngôi trường sẽ nơi các em được trang bị hành trang để trở thành những công dân toàn cầu đích thực – một thế hệ mà các em biết rõ mình là ai, mình muốn gì, có thể làm chủ cuộc đời mình, đi bất cứ  nơi đâu, làm bất cứ điều gì, sống ở bất cứ nơi nào trên thế giới này.  

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng đầy đủ BHXH, BHYT & BHTN theo luật lao động

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm

Lịch sử thành lập

  • Ngày hoạt động: 05/01/2023

Mission

Tầm nhìn: INschool không ngừng nỗ lực mang đến cho các em học sinh Việt Nam một môi trường học tập quốc tế với những trải nghiệm tuyệt vời.

Sứ mệnh: Với sứ mệnh “Vì một thế hệ công dân toàn cầu” –  INschool luôn hướng đến một Hệ thống giáo dục mang đẳng cấp quốc tế, góp phần nuôi dưỡng thế hệ trẻ trở thành những công dân toàn cầu tự tin, năng động, dám nghĩ – dám làm. Một thế hệ mà các em biết rõ mình là ai, mình muốn gì, có thể làm chủ cuộc đời của chính mình, đi bất cứ nơi đâu, làm bất cứ điều gì và sống ở bất cứ nơi nào trên thế giới này.

Những nghề phổ biến tại Hệ thống Trường liên kết Quốc tế Inschool

Bạn làm việc tại Hệ thống Trường liên kết Quốc tế Inschool? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hệ thống Trường liên kết Quốc tế Inschool

Hệ thống Trường liên kết Quốc tế Inschool

Click để đánh giá