Mô tả công việc
Assisting in Managing Work, Projects, Policies, and Standards for Purchasing Across Departments
• Assists with generating and providing accurate and timely results in the form of reports, presentations, etc.
• Compiles, codes, categorizes, calculates, tabulates, audits, or verifies information or data.
• Assures sanitation compliance.
• Assists Executive Chef in all aspects of purchasing (e.g., Food, Beverage and Controllable) to ensure quality and profitability.
• Orders all food and beverage based on business needs.
• Assists Executive Chef in maintaining/lower budgeted food/controllable costs.
• Assists in enforcing first in/first out inventory rotation for all storeroom products.
• Maintains sanitation and safety standards as specified in the brand guidelines.
• Ensures that proper safeguards are in effect for the security of the food and beverage storeroom assets.
• Enforces item use-up with storeroom personnel and kitchen management to keep inventory at lowest level possible levels.
• Communicates with kitchen, restaurant management and vendors to ensure timing of deliveries satisfies advanced food production needs.
• Checks invoice on goods received against shipment to ensure quantity, quality, weights and purchase specifications are as ordered.
• Uses existing computer programs to perform daily and period end food and beverage costs.
• Maintains inventory controls for proper levels, dating, rotation, requisitions, etc.
• Completes administrative tasks on a timely basis (e.g., C-7s, menu costing, general office duties).
• Completes period end inventory according to Food and Beverage and Accounting standard operation procedures.
• Calculates figures for food and beverage inventory.
• Ensures that price and product availability issues are communicated as needed to the F & B Director and Executive Chef.
• Assists in receiving and inspecting all deliveries.
• Maintains an accurate controllable log and beverage perpetual.
• Ensures accurate administration of all invoices, and adherence to proper bookkeeping procedures.
Demonstrating and Applying Accounting Knowledge to Purchasing Operations
• Demonstrates knowledge of job-relevant issues, products, systems, and processes.
• Uses computers and computer systems (including hardware and software) to program, write software, set up functions, enter data, or process information.
• Uses relevant information and individual judgment to determine whether events or processes comply with laws, regulations, or standards.
• Keeps up-to-date technically and applying new knowledge to your job.
Quyền lợi được hưởng
• Annual Leaves
• Working 5 days per week - off 2 days per week
• Follow the government social insurance, health insurance, unemployment insurance
• 24/24 accident insurance
• Join in hotel activities
• Training opportunities for career development
Yêu cầu công việc
• Graduated college/university in accounting
• Be interested in hospitality industry
• Good English communication is an advantage
Yêu cầu hồ sơ
Công ty cổ phần bất động sản HECO LAND được thành lập tháng 3.2022 với tư tưởng và triết lý kinh doanh là UY TÍN, CHÍNH TRỰC , TỐC ĐỘ , HIỆU QUẢ , CHIA SẺ và BỀN VỮNG.
HECO LAND ra đời với mục đích đem lại dịch vụ tốt nhất cho ngành môi giới bất động sản, nâng cao chất lượng chuyên môn cho mỗi cá nhân sale trong nghề môi giới để đem lại dịch vụ tốt nhất cho khách hàng.
Giúp cho khách hàng, những chủ nhà , nhà đầu tư, chủ dự án có một đơn vị có sale chuyên môn cao, dịch vụ tốt để khách hàng tin tưởng và lựa chọn lâu dài, không mất thời gian cho việc tìm kiếm và gặp những rắc rối khi giao dịch.
Đi cùng với sự phát triển nhanh và thần tốc của ngành bất nhưng chất lượng dịch vụ ở ngành môi giới việt nam còn nhiều bất cập, chất lượng dịch vụ môi giới bị đánh gía thấp, thiếu niềm tin vào các nhà môi giới, do chuyên môn và thông tin đưa ra thiếu chuyên nghiệp và chính xác.
Từ những lý do đó HECO LAND ra đời với mục đích đem lại dịch vụ môi giới, tư vấn đầu tư, phân phối bất đông sản tốt nhất.
Với mục đích ra đời cùng sự tin tưởng của quý khách hàng chúng tôi hoàn toàn tin tưởng vào sự phát triển công ty và khẳng định sự uy tín và giải pháp hiệu qủa trong linh vực dịch vụ môi giới bất động sản tại Việt Nam.
HECO LAND chân thành cám ơn sự hợp tác của các cổ đông, sự tín nhiệm của khách hàng và đối tác và sự cống hiến của tập thể nhân viên trong sự thành công của công ty, chúng tôi mong muốn luôn nhận được sự đồng hành và ủng hộ của các cổ đông, khách hàng và đội ngũ cán bộ nhân viên trên con đường về mục tiêu và sứ mệnh phía trước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
3/2022: Công ty chính thức hoạt động
Mission
HECO LAND có Sứ mệnh đem lại sự thịnh vượng cho khách hàng, cổ đông, nhân viên, đối tác là sự lựa chọn đầu tiên trong dịch vụ môi giới, phân phối bất động sản tại Việt Nam. Bằng việc Giải quyết những nỗi đau của khách hàng, những lo lắng của chủ nhà, những nỗi buồn của chủ đầu tư và những khó khăn sale bất động sản.
Xây dựng một hệ thống dịch vụ phân phối Bất động sản trải dài khắp tỉnh thành việt nam, đem lại dịch vụ tốt nhất đóng góp cho ngành nghề môi giới là nghành có chuyên môn cao mang tầm quốc tế.