Mô tả công việc
The position is responsible for:
The Commis I Chef is responsible to prepare a consistent, high-quality food product, ensure courteous, professional, efficient and flexible service and Hotels operational standards. You will be also responsible for assisting CDP and Sous Chef in cooking and then ensuring that all stations are clean
Primary Responsibilities
GENERAL MISSION:
• Assists in all food preparation and help to run the station that he is assigned to efficiently.
RESPONSIBILITIES:
• Assists Chef de Partie/Demi Chef to run the station efficiently.
• Obtains requisitioned goods from the storeroom.
TECHNICAL RESPONSIBILITIES:
• Stocks food items neatly in shelves and fridges.
• Keeps the section that he is assigned to in good working order.
• Assists in cleaning utensils and equipment.
COMMERCIAL RESPONSIBILITIES:
• Works according to standard recipes.
HUMAN RESPONSIBILITIES:
• Keeps good rapport with all staff.
• Follows hotel rules and regulations at all times.
RELATIONS:
• Keeps good relationships with all staff at all times.
REPLACEMENT AND TEMPORARY MISSION:
• Replaces Cook when requested.
• Performs any other duties as assigned by superiors.
• impacts to Sales and Sales Ops. If these two teams in particular are not aligned, it will be a steep road.
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
Knowledge and Experience
• Education:
• Diploma or Vocational Certificate in Culinary Skills or related field.
• Service years in the field :
• 2 years minimum in hotel or fine dining venue
• 1 years minimum in position
• Solid Culinary experience
• Knowledge and skills:
• Must be able to read and write to facilitate the communication process
• Solid communication & training skills
• Working with multi-cultural teams
• To be aware of all Health, Safety and Fire regulations and to abide by their terms
• To understand high standards of personal hygiene at all times
• To demonstrate proper and safe usage of all kitchen equipment
• Ensure that full uniform is worn at all times
• Good comprehension of the English language
• Preferred (if required)
Interacts with guests and individuals outside the hotel including, but not limited to, current and potential clients
Competencies
• Good interpersonal skills with ability to communicate with all levels of employees
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work effectively and contribute in a team
• Good presentation and influencing skills
• Alignment between teams
Yêu cầu hồ sơ
Hotel de l'Opera nằm cách Nhà hát lớn xinh đẹp của Hà Nội chỉ một bước chân. Khách sạn chắt lọc những gì tốt nhất của Hà Nội – điểm nhấn thuộc địa trong kiến trúc và thiết kế nội thất sân khấu tương phản với không gian hiện đại để giải trí. Khách sạn là khách sạn boutique đầu tiên ở trung tâm Hà Nội, có 107 phòng và dãy phòng; mỗi nơi đều là một nơi tôn nghiêm được coi là cẩn thận của sự thoải mái xa hoa, với mọi tiện nghi xa hoa và sự tiện lợi được kết nối của Thế kỷ 21 được lựa chọn thủ công cho chất lượng của nó. Các nhà hàng, quầy bar, WiFi miễn phí đều kết hợp với nhau để mang đến một điểm nhấn hoạt động.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành