Mô tả công việc
- Responsible for all activities relevant to the Front Desk such as the reception, check in / out, rooming of all Hotel guests, foreign exchange and assisting them with inquiries.
- Other task duties as assigned by high level.
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment / Môi trường làm việc chuyên nghiệp.
- Opportunity to access variety of training programs conducted by the Hotel & Group / Cơ hội tiếp cận đa dạng các chương trình đào tạo do Khách sạn & Tập đoàn tiến hành.
- Free shuttle from Da Nang city / Xe đưa đón từ trung tâm TP Đà Nẵng.
Allowance.
Off 1.5 days/ week.
Insurrance Suncare.
Yêu cầu công việc
- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- English skills (speaking, reading, listening, writing).
- Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA.
- Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent.
- 1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
no
Lusine Concepts ra đời từ mong muốn và niềm đam mê làm nên những điều tuyệt vời trong lĩnh vực F&B bằng cách phát triển và mang đến những trải nghiệm ẩm thực độc đáo. L Concepts hiện đang sở hữu và vận hành một bộ sưu tập các khái niệm phong cách sống, thương hiệu nhà hàng và nhượng quyền thương mại hàng đầu bao gồm L'Usine, 'NAMO và Sizzlin' Steak. Được thúc đẩy bởi tầm nhìn trở thành công ty dẫn đầu trong phân khúc ăn uống bình dân cao cấp, L Concepts tiếp tục tập trung vào sự đổi mới và hoạt động xuất sắc như một phần trong chiến lược tăng trưởng đầy tham vọng của mình.