Mô tả công việc
- Ensure that all guests (Japanese guests) are made to feel comfortable and welcome in a genuine warm way at all times.
- Ensure that all operating tools and equipment are in good working condition.
- Ensure the Front Desk area is clean and tidy at all times.
- Compare the housekeeping report with the actual room status to check discrepancies.
- Ensure that all telephones are answered promptly and clearly in a courteous and friendly manner while on duty.
- Up-sell rooms, F&B outlets, and other facilities whenever the opportunity arises.
- Handle messages for guests whenever required and all are delivered promptly.
- Check the validity of all kinds of going vouchers when receiving from guests.
- To be fully aware of the room's location and its layout as well as hotel layout.
- Enter and update all guest transactions immediately and accurately.
- Accurately post all miscellaneous charges into a guest account.
- Handle currency exchange transactions according to the procedures where the receipt is signed by the guest and the receipt is given to the guest for guest reference.
- Prepare and balance cashier reports and remittance envelopes at the end of each shift.
- To be aware of counterfeit currency and travel cheques.
- Ensure that all guest transactions at the front desk are signed by the guest.
- Arrange guest bills into respective files according to Accor policy and procedure.
Quyền lợi được hưởng
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
- Opportunity to grow within your property and across the world!
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Yêu cầu công việc
- Fluent communication in English and Japanese
- Young and good-looking
- Good team work skills
- 1-2 years' customer service experience, preferably in the hospitality field
Yêu cầu hồ sơ
Lusine Concepts ra đời từ mong muốn và niềm đam mê làm nên những điều tuyệt vời trong lĩnh vực F&B bằng cách phát triển và mang đến những trải nghiệm ẩm thực độc đáo. L Concepts hiện đang sở hữu và vận hành một bộ sưu tập các khái niệm phong cách sống, thương hiệu nhà hàng và nhượng quyền thương mại hàng đầu bao gồm L'Usine, 'NAMO và Sizzlin' Steak. Được thúc đẩy bởi tầm nhìn trở thành công ty dẫn đầu trong phân khúc ăn uống bình dân cao cấp, L Concepts tiếp tục tập trung vào sự đổi mới và hoạt động xuất sắc như một phần trong chiến lược tăng trưởng đầy tham vọng của mình.