Mô tả công việc
Welcome guests/customers positively and implement administrative duties under best quality
- Welcome customers at the time they have just come.
- Understanding the customers’ requests and guide them to appropriate person / office.
- Ensure reception area is tidy with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and brochures)
- Perform duties at telephone switchboard by transferring incoming call to appropriate person/office.
- Providing basic and accurate information of IVB to customers via phone/email.
- Receive, sort and distribute daily mail/deliveries to appropriate department
- Receive & deliver daily magazine, newspapers to the Board of Executives
- Assist secretary in any tasks as assigment
- Other duties shall be assigned by Section Head/Department Head.
Yêu cầu công việc
- Female with bright appearance, height from 1,6 m
- Good skills of communication, time management, problem solving
- Professional attitude, appearance and soft voice.
- Active, tidy, clean, honest and enthusiastic in work, team-working
- Microsoft Office skills.
- Experience: have experience in relevant position is a plus
- Language: Basic English or Madarin - Chinese
Quyền lợi được hưởng
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Lusine Concepts ra đời từ mong muốn và niềm đam mê làm nên những điều tuyệt vời trong lĩnh vực F&B bằng cách phát triển và mang đến những trải nghiệm ẩm thực độc đáo. L Concepts hiện đang sở hữu và vận hành một bộ sưu tập các khái niệm phong cách sống, thương hiệu nhà hàng và nhượng quyền thương mại hàng đầu bao gồm L'Usine, 'NAMO và Sizzlin' Steak. Được thúc đẩy bởi tầm nhìn trở thành công ty dẫn đầu trong phân khúc ăn uống bình dân cao cấp, L Concepts tiếp tục tập trung vào sự đổi mới và hoạt động xuất sắc như một phần trong chiến lược tăng trưởng đầy tham vọng của mình.