Mô tả công việc
Support to:
• Maintain general filing systems
• Answer incoming telephone calls and either transfer, redirect or take a message
• Prepare files, reports, correspondence and other relevant business documentation
• Handle general enquiries
• Arrange appointments and meetings
• Take dictation of correspondence as required
• Open and sort mails
• Maintain confidentiality at all times on all matters
• Demonstrate essential overall knowledge of the organization
• Understand the responsibilities of other units and departments and co-operate with them
• Access and use work processing computer packages and keep up to date with enhancements to latest upgrades
• Handle all related jobs in the Department
Quyền lợi được hưởng
- Uniform & Laundry
- Duty Meals
- Accident Insurance 24/7
- Monthly service Charge (applied for experienced candidates)
- Permanent 6 months contract & Social Insurance (applied for experienced candidates)
- Annual Leave monthly (applied for experienced candidates)
- Annual Health Check
- Participating job training, skill training by international hotel standards.
- Other benefits per Vietnam labor law.
Yêu cầu công việc
Required Skills –
• Proficient in the use of Microsoft Office
• Ability to type 45 WPM
• Good communications and writing skills
• Tasks and Project Management
Yêu cầu hồ sơ
- -As per hotel's guidance
Lusine Concepts ra đời từ mong muốn và niềm đam mê làm nên những điều tuyệt vời trong lĩnh vực F&B bằng cách phát triển và mang đến những trải nghiệm ẩm thực độc đáo. L Concepts hiện đang sở hữu và vận hành một bộ sưu tập các khái niệm phong cách sống, thương hiệu nhà hàng và nhượng quyền thương mại hàng đầu bao gồm L'Usine, 'NAMO và Sizzlin' Steak. Được thúc đẩy bởi tầm nhìn trở thành công ty dẫn đầu trong phân khúc ăn uống bình dân cao cấp, L Concepts tiếp tục tập trung vào sự đổi mới và hoạt động xuất sắc như một phần trong chiến lược tăng trưởng đầy tham vọng của mình.