Mô tả công việc
Liaise with all other outlets (including F&B Admin, accounting, purchasing, front office etc.) for and on behalf of the Executive Chef.
Answer and place telephone calls and arrange itineraries for the Executive Chef and remind him of the same. Liaise with the concerned parties.
Receive and screen office calls and visitors, schedule and set up appointments.
Keep the Executive Chef informed of VIPs, groups and other guest arrivals, hotel events and of other matters, which concerns him/her.
Dispatches and shares information as and when required with all culinary departments about guests preferences.
When and if necessary, handles all reservation for outlets and acts as central reservation desks. This includes also group reservations.
Performs other duties as may be required by the Executive Chef
Works with Executive, Human Resource Manager and Culinary Managers to ensure proper and on time submission and approval of all attendance reports, leave forms (annual, sick, etc.) for the payroll system as well as performance appraisal for the whole Culinary Team.
Recycles wherever possible and enforces cost saving measures in the administrative office.
Initiate action to correct hazardous situation and notify supervisors of potential dangers.
Log security incidents and accidents in accordance with hotel’s requirements.
Preparation of Purchase requests and follow up with supplier for the date of arrival.
Translate & proofread menu & other documents bilingually when required
Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
Perform any other duties that may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
• Insurance as labor law
• At least 14 annual leave, 2 day off per week
• Relocation, repatriation allowance
• Rest and relaxation, Home leave allowance
• Accommodation, uniform, transportation and meals are provided
• Service charge as revenue
• International working environment
• Healthcare insurance for personal at least 6 months and for family after working 2 years
• 24/7 accident insurance
Yêu cầu công việc
Qualifications
Diploma in Business or Secretarial Study
Experience
1 year of secretarial experience, or an equivalent combination of education and experience
Required Skills
Proficient in the use of Microsoft Office Tasks and Project Management
Must be able to read and write in English
Awareness of Financial impact of Professional Food Storage
Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company
Language
Good English communications and writing skills to facilitate the communication process
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0919 290 709 (Phòng Nhân sự)
Meritel Hà Nội tọa lạc tại một trong những con phố sầm uất, sôi động và nổi tiếng nhất Hà Nội - Phố Hàng Bông. Hàng Bông vẫn giữ được vẻ đẹp cổ kính của Hà Nội hàng trăm năm trước và được biết đến là điểm đến đáng giá nhất của khách du lịch ở Hà Nội với không khí sôi động về đêm nhưng vẫn yên bình vào ban ngày. Cách Hồ Hoàn Kiếm chưa đầy 5 phút đi bộ, Meritel Hà Nội cũng nằm cạnh các khu mua sắm truyền thống và các địa điểm du lịch mang tính biểu tượng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Tại Meritel Hà Nội, chúng tôi tạo ra hành trình cá nhân hóa của bạn trên khắp Việt Nam theo yêu cầu. Thực sự hỗ trợ bạn lên kế hoạch sắp xếp chuyến đi liền mạch, cập nhật cho bạn những thông tin hữu ích mới nhất và đề xuất cách tốt nhất để bạn dành thời gian ở Việt Nam.