Mô tả công việc
• Achieve daily targeted number of sales calls with effectiveness
• Plan a minimum of 2 site inspections/entertainment meetings per week to qualified potential accounts or new accounts
• Perform monthly review account profile on room nights production and average rate
• Monitor competitors’ rate strategy, account penetration and marketing activities to maintain a competitive edge
• Fully responsible of accounts under his/her management , including contracting, updating profile and renewing contracts
• Up-sell, cross-sell and promote Hotel facilities & services at every available opportunity in order to maximize sales revenue
• Responsible for contacting organizations, travel agents, associations and commercial companies in order to establish new contacts
• Ensures that all agreements made with groups are completed delivered satisfactorily by maintaining liaison with other hotel departments
Team Management
• Conduct performance review with the team under supervision
• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
Other Responsibilities
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
Quyền lợi được hưởng
- Take 2 days off/week
- 100% social insurance payment based on salary from the first day of work
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor
- Opportunity to grow within your property and across the world
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism / Hospitality Management
- Minimum of 2 years of experience in a similar capacity with proven track records
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language. Fluently Vietnamese
- Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
- Strong leadership, interpersonal and training skills
- Good communication and customer contact skills
- Service oriented with an eye for details
Yêu cầu hồ sơ
- Gửi hồ sơ trực tiếp trên trang web Hoteljob
- Điền mẫu đơn ứng tuyển tại phòng Nhân Sự: Khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre – 83A Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm, Hà Nội
- Mọi chi tiết xin vui lòng liên hệ với Phòng Nhân sự (024.38222800 – Máy lẻ 6503) trong giờ hành chính từ thứ 2 đến thứ 6 hàng tuần
Khách sạn nằm ở vị trí rất thuận tiện - trên con đường Lý Thường Kiệt thuộc quận trung tâm thương mại của Hà Nội. Khách sạn Movenpick mang phong cách kiến trúc của Pháp, tinh tế trong từng gian phòng nghỉ, các nhà hàng và khu giải khát đáp ứng nhu cầu của mọi doanh nhân và khách du lịch. Khách sạn được trang bị đầy đủ các dịch vụ bao gồm có các phòng họp, trung tâm thương vụ và mạng internet không dây trong tất cả các phòng và khu công cộng trong khách sạn. Ngoài ra, khách sạn còn có nơi phục vu nhu cầu thư giãn và giải trí bao gồm có một trung tâm thể chất và thẩm mĩ, phòng ăn tối trang nhã, phòng dùng cigar và cognac, các máy bán hàng tự động.