Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Office Admin
Thông tin cơ bản
Mức lương:
11 - 13 triệu
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
09/01/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội
Mô tả công việc
• Coordinate activities throughout the company to ensure efficiency and maintain compliance with company policy
• Manage agendas, travel plans and appointments for upper management/ staff
• Manage emails, letters, packages, phone calls and other forms of correspondence
• Manage third-party services, such as security, cleaning...
• Making monthly payments related GA
• Manage office facility, request maintenance/ repairing when needed
• Support bookkeeping and budgeting procedures for the office
• Create and update databases and records for financial information, personnel and other data
• Track and replace office supplies as necessary to avoid interruptions
• Submit reports and prepare proposals and presentations as needed
• Other tasks as assigned by Head of GA/ Compliance Division
• Manage agendas, travel plans and appointments for upper management/ staff
• Manage emails, letters, packages, phone calls and other forms of correspondence
• Manage third-party services, such as security, cleaning...
• Making monthly payments related GA
• Manage office facility, request maintenance/ repairing when needed
• Support bookkeeping and budgeting procedures for the office
• Create and update databases and records for financial information, personnel and other data
• Track and replace office supplies as necessary to avoid interruptions
• Submit reports and prepare proposals and presentations as needed
• Other tasks as assigned by Head of GA/ Compliance Division
Yêu cầu công việc
Knowledge:
• General office administration, document management, travel arrangement, interfacing with local authorities, and be aware of changes in local laws in terms of ensuring compliance
Requirements:
• Education: Bachelor's degree
• Experience: at least 2 years of experience working as relevant positions (General Affairs/ Administration).
• Be fluent in English (all 4 skills)
• Excellent knowledge of MS Office and Workflow management system
• Effective interpersonal communication, negotiation, and presentation skills
• Strong problem-solving abilities
• Analytical and reporting capabilities
• Cooperative with strong teamwork spirit
• High attention to detail and accuracy
Benefits:
- Working hours: from Mon to Fri (8:00- 17:00).
- Annual leaves: 15 days per year.
- Sick leaves: 4 days per year.
- Covid leaves: no limited.
- SI-HI-UI according to the law
- Performance Appraisal: once per year.
- Bonus of 13th and Performance salary based on company policy.
- Others: annual health checkup, general medical insurance (BIC insurance)
• General office administration, document management, travel arrangement, interfacing with local authorities, and be aware of changes in local laws in terms of ensuring compliance
Requirements:
• Education: Bachelor's degree
• Experience: at least 2 years of experience working as relevant positions (General Affairs/ Administration).
• Be fluent in English (all 4 skills)
• Excellent knowledge of MS Office and Workflow management system
• Effective interpersonal communication, negotiation, and presentation skills
• Strong problem-solving abilities
• Analytical and reporting capabilities
• Cooperative with strong teamwork spirit
• High attention to detail and accuracy
Benefits:
- Working hours: from Mon to Fri (8:00- 17:00).
- Annual leaves: 15 days per year.
- Sick leaves: 4 days per year.
- Covid leaves: no limited.
- SI-HI-UI according to the law
- Performance Appraisal: once per year.
- Bonus of 13th and Performance salary based on company policy.
- Others: annual health checkup, general medical insurance (BIC insurance)
Quyền lợi được hưởng
Thưởng
Thưởng tháng 13, tháng 14 theo hiệu quả công việc
Chăm sóc sức khoẻ
Bảo hiểm sức khỏe BIC toàn diện
Máy tính xách tay
Máy tính xách tay
Thưởng tháng 13, tháng 14 theo hiệu quả công việc
Chăm sóc sức khoẻ
Bảo hiểm sức khỏe BIC toàn diện
Máy tính xách tay
Máy tính xách tay
Khu vực
Pizza 4P's
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
8/13-8/15-8/17 Lê Thánh Tôn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Pizza 4P’s là một nhà hàng được thành lập từ 2011. Tại đây, bên cạnh những loại Pizza Nepotalian cổ điển, nhà hàng còn phục vụ các món ăn mang tinh túy ẩm thực Ý- Nhật. Từ những ngày đầu mở cửa, nhà hàng đã được nằm trong top những nhà hàng đứng đầu trên Foody và Tripadvisor.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review Pizza 4P's
3.6
16 review
06/11/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hồ Chí Minh
Lương thì có 25-26k thi lên 1 cấp tăng được 1-2k
12/04/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hồ Chí Minh
Đầu tư cở sở vật chất còn nhân viên thì không quan tâm
20/10/2023
★
★
★
★
★
Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng
tại Hồ Chí Minh
Thiên đường của cuộc đời bồi bàn của tôi
Những nghề phổ biến tại Pizza 4P's
Bạn làm việc tại Pizza 4P's? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Pizza 4P's
Click để đánh giá