Mô tả công việc
- Ensures personal grooming according to hotel standards and reports to work on time.
- Demonstrates a positive posture and manner at all times.
- Greets and escorts guests according to the standard of the outlet
- Provides high standard of quality and speedy service.
- Serves food and beverage orders according to the established service sequences and procedures.
- Applies up-selling techniques whenever possible.
- Picks up and deliver food orders, prepares and delivers beverages orders.
- Always thanks and farewell guests conveying anticipation for their next visit.
- Be knowledgeable and skillful on the hotel POS system.
- Be responsible for proper set up of the tables before, during and after service, checking for clean linen, refill condiments, polished glass and silverware.
- Performs closing side work and cleaning duties.
- Assists captain to ensure total guest satisfaction.
- Ensures full mise en place is prepared prior to start of operations and replenished afterwards.
- Anticipates in advance, all materials and supplies and assure their availability.
- Works as a team member with other staff to exceed guest expectations.
- Works with initiative to seek and offer assistance as required from team members or supervisors.
- Maintains positive relations with other staff and departments.
- Participates in training and other activities to facilitate high team performance.
- Responsible for set up, service and breakdown of his/her station by following the instruction of the Captain.
- Performs other duties assigned by the Superiors.
- Be responsible in keeping Hotel’s property safe and secure within their working areas
Quyền lợi được hưởng
- Attractive remuneration packages
- Competitive salary | 13th salary month
- 05 working days | 02 days off per week
- Uniforms and nutritious meals in shifts are provided by the Hotel | Free parking for motorbikes and cars
- Discounted rates apply when using services at properties
- Participating in ultimate phenomenal activities for employees
- National and international training courses
- Periodic health check | Accident insurance 24/7
- Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world.
Yêu cầu công việc
- At least 1 year experience in the related position
Yêu cầu hồ sơ
Contact Number +84 235 3753 333 - Ext: 2257: Ms. Tuyền
Pizza 4P’s là một nhà hàng được thành lập từ 2011. Tại đây, bên cạnh những loại Pizza Nepotalian cổ điển, nhà hàng còn phục vụ các món ăn mang tinh túy ẩm thực Ý- Nhật. Từ những ngày đầu mở cửa, nhà hàng đã được nằm trong top những nhà hàng đứng đầu trên Foody và Tripadvisor.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review Pizza 4P's
Có tổ chức ăn uống, manager cũng ổn, làm việc theo ca, làm tết lương x4+ thêm phụ cấp, đồ ăn ngon khỏi bàn
Lương thì có 25-26k thi lên 1 cấp tăng được 1-2k
Đầu tư cở sở vật chất còn nhân viên thì không quan tâm