Phúc lợi
- Laptop
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Develop a country strategy that leverages the international brand positioning while catering to the specific needs and priorities of the target market. This will contribute to the continued growth of the brand and foster a strong relationship with local consumers.
- Define the strategic orientations and the 3-year marketing plan for the category, monitor the portfolio (new launches, pillar products’ renewal and animation of core catalogue). This will ensure our brand remains competitive, adapts to market changes, and achieves sustainable growth.
- Implement new launches with a focus on intense consumer engagement, leveraging a localized marketing mix (IMC/360/Digital/Retail) and creating memorable brand experiences through brand events, store activations, and strategic partnership.
- Mobilise and collaborate with other departments (retail, merchadise, education, etc. ) and global team to build broader business strategy.
- Monitor the local adaptation of communication materials (imagery, digital, point of sale)
- Make recommendations to management on the category based on one’s expertise of the consumer, market and competitors.
- Own the brand patrimony, guarantee the brand identity: ensure that all actions are in line with the sense of purpose while nourishing the brand.
- Monitor the retail marketing strategy working hand-in-hand with the retail team, store manager and education/training team and monitor the proper implementation of retail materials (services, advice, etc.).
- Build, develop and manage a strong and talented team, train them and develop their expertise and know-how.
Yêu Cầu Công Việc
EXPERIENCE
- At least 2 years of experience in brand/ marketing experiences at equivalent roles required in luxury retail industry
PROFESSIONAL & TECHNICAL COMPETENCIES
MARKET & CONSUMER INSIGHT
- Identify market drivers
- Translate trends and consumer knowledge into meaningful insights brand development.
- Build memorable brand experiences though brand event/ store activation.
- Obsess with driving footfall traffic to stores.
- Develop integrated campaigns that work.
- Integrate retail & shopper expertise.
ACTIVATION EXCELLENCE
- Deliver excellence with agility and rigor.
- Integrate sustainable, business consciousness.
COLLABORATIVE LEADERSHIP
- Creates collaboration for bigger success.
- Shares & leverages best practices.
- Excellent stakeholder management and leadership skills
- Entrepreneurial vision is critical. Identify creative opportunities and challenges; present strategic and creative solutions
- Business savvy
- Communication & problem-solving skills
- Customer-oriented
REQUIREMENT EDUCATION
- University degree in Economics, Marketing, Business Administration, an MBA is a plus.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Ocean Bay Resort & Spa Phú Quốc với tổng số 96 phòng - nằm trên bãi biển Ông Lang thơ mộng, với cát vàng, biển xanh và những căn Villa thân thiện Ocean Bay Resort & Spa Phú Quốc - Nơi khác biệt dành cho Các Ứng Viên đặc biệt!
Ocean Bay Phú Quốc Resort mang đến 1 địa điểm ăn uống hấp dẫn là nhà hàng Tree House sở hữu không gian được thiết kế từ nguyên liệu gỗ ấn tượng, sang trọng và mang đến thực đơn Á – Âu đa dạng giúp du khách có nhiều lựa chọn thưởng thức ẩm thực đẳng cấp bên người thân, bạn bè. Ngoài ra, nếu bạn mong muốn thưởng thức menu đồ uống đẳng cấp cũng như chill cùng bầu không khí sôi động, thú vị ở khu nghỉ dưỡng tại Phú Quốc trên thì Lost Heaven Beach Club và Poolside Bar chính chắc chắn là các tọa độ lý tưởng không thể bỏ lỡ.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng đầy đủ các chế độ bảo hiểm cho người lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Teambuilding
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
- Party...
Lịch sử thành lập
- Ocean Bay Resort & Spa Phú Quốc với tổng số 96 phòng - nằm trên bãi biển Ông Lang thơ mộng, với cát vàng, biển xanh và những căn Villa thân thiện Ocean Bay Resort & Spa Phú Quốc - Nơi khác biệt dành cho Các Ứng Viên đặc biệt được thành lập năm 2021
Mission
- Kiến trúc tinh tế được trau chuốt trong từng chi tiết để mỗi không gian nghỉ dưỡng trở thành phiên bản duy nhất của chính chúng. Trong tất cả hạng phòng, Ocean Bay Resort & Spa Phu Quoc là khu nghỉ dưỡng duy nhất tại đảo Ngọc trang bị bồn tắm được các nghệ nhân chế tác bằng tay từ khối đá tự nhiên nặng từ ba đến bảy tấn, nhưng vẫn giữ nguyên vẹn hình thể của khối đá cũng như da đá bên ngoài. Thêm vào đó, các phòng tắm rộng thoáng luôn mang đến trải nghiệm ấn tượng với mùi hương và sắc xanh của những tán lá bao quanh.