Mô tả công việc
1. Attend briefings and get assigned on work areas for the shift.
2. Ensure designated area is properly and regularly cleaned.
3. Report any faults or maintenance requests to the shift leader or Housekeeping Office promptly.
4. Develop knowledge of locations of outlets and other hotel facilities to direct guests if requested.
5. Perform cleaning with a minimum disturbance to guests.
6. When applicable, assists guests when working in the elevator areas.
7. Ensure toilet and tissue papers are properly stocked in the restrooms.
8. Greet all guests with an appropriate greeting and friendly smile.
9. Offer all possible assistance to guests and respond to guests’ request.
10. Keep trolley neat and adequately supplied.
11. Maintain all equipment in good working condition.
12. Keep storeroom neat and in good order.
13. Seek opportunities to continually improve guest service
14. Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures
15. Adhere to hotel cleaning and maintenance programs
16. Make pantry in order before duty off. Send rubbish to hotel designated rubbish room.
17. Hand over necessary information to next shift attendant.
18. Perform any other tasks assigned by Public Area Shift Leader and Upper Management.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. At least one year experience as a Public Area Attendant in upscale hotels or equivalent.
2. High School Diploma in General Education or Vocational Training Diploma in related discipline preferred.
3. Good knowledge of cleaning techniques, specialized equipment and related chemicals.
4. Willingness to work various shifts and ability to work under high pressure.
5. Good physical health.
Yêu cầu hồ sơ
Được quản lý bởi Radisson Hotel Group – một trong những thương hiệu khách sạn hàng đầu và năng động nhất thế giới, dự án Radisson Resort Phan Thiết sở hữu 76 phòng bao gồm 11 bungalow tiêu chuẩn 4 sao với kiến trúc Địa Trung Hải độc đáo.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH full lương.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 27/07/1993
Mission
Tầm nhìn dài hạn của chúng tôi là trở thành công ty được khách hàng, chủ sở hữu và nhân tài lựa chọn. Bất cứ khi nào một vị khách lên kế hoạch cho một chuyến đi, hay một nhà đầu tư, chủ sở hữu đang nghĩ đến đối tác, hoặc bất cứ khi nào ai đó đang tìm kiếm sự nghiệp trong ngành khách sạn, họ đều sẽ nghĩ đến Radisson Hotel Group trước tiên.