About the role
The Women's Entrepreneurship (WE) Support Officer plays an important role in ensuring the successful implementation of the Strive Women initiative, a global program aimed at enhancing the financial health of women-led micro and small enterprises (W-MSEs). Working closely with the Project Lead, financial service providers, and other key partners, the Officer will provide essential support to equip women entrepreneurs with the resources, training, and guidance needed to build successful and sustainable businesses.
Key Responsibilities
1. PROJECT IMPLEMENTATION (50% of time): Assist the technical preparation and implementation of project activities, take the lead on selected assignments in coordination with the Project Lead, including:
- Support capacity-building training for women entrepreneurs, handling tasks such as training needs assessment, pre/post-test facilitation, participant management, and stakeholder coordination.
- Oversee seed funding implementation under the supervision of the Project Lead.
- Collaborate with the Communications team to manage the project's social media platforms, including but not limited to Zalo groups, landing page, and Facebook page.
- Actively participate in meetings with partners, CARE Lead Member, and donors, contributing ideas and insights as required.
- Support in organizing events/campaigns and project activities both in the field and online.
2. PROJECT ADMINISTRATION & FINANCE (30% of time)
- Provide admin support for project implementation, including event logistics, travel arrangements, minute-taking, etc.
- Manage project financial procedures, including payment, advance request, and related tasks, ensuring alignment with the project budget and timeline.
- Assist in procurement tasks, including purchase requests, bidding analysis, and vendor management.
- Perform additional support tasks as needed.
3. MONITORING, EVALUATION AND LEARNING (15% of time)
- Master project indicators and participate in relevant MEL meetings.
- Assist in data collection, documentation regarding progress tracking, learning capture, evaluation, research, and case studies.
- Join field visits to support, gather insights, and monitor partners' activities.
- Propose necessary adjustments to project implementation based on findings and insights.
4. OTHER COMMON ACCOUNTABILITIES FOR CVN STAFF (5% of time)
Ideally, you will have:
- Experience working in/with projects related to women's entrepreneurship and/or financial inclusion.
- Good interpersonal skills, sound judgment, planning, problem-solving, and team-building skills.
- Organizational and time management skills, ability to work under pressure, and to organize and manage workload to meet deadlines.
Why you should apply:
- Ongoing professional and personal development
- A dynamic and innovative environment
- Supportive teams
Application Deadline: 5:00 PM, 22 August 2024.
SotaTek đảm bảo rằng mọi tổ chức trên hành tinh đều có thể tiếp cận các Giải pháp công nghệ tiên tiến nhất. Chúng tôi cung cấp các chuyên gia CNTT, những người mang đến các phương pháp chuyển đổi kỹ thuật số sáng tạo và dựa trên dữ liệu cho khách hàng của chúng tôi. Kỹ năng và kinh nghiệm của chúng tôi trong Phát triển phần mềm đã giúp các doanh nghiệp thuộc mọi quy mô phát triển bền vững.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Từ năm 2015, trong hơn 8 năm phát triển, chúng tôi đã tập hợp hơn 1000 nhà tư vấn và nhà phát triển CNTT tài năng, những người có kiến thức chuyên môn sâu rộng để cung cấp thành công các dịch vụ CNTT toàn chu trình cho Khách hàng của chúng tôi từ hơn 25 quốc gia trên toàn thế giới, với hơn 500 dự án thuộc nhiều ngành khác nhau, như Tài chính, Chăm sóc sức khỏe, Bán lẻ, Bất động sản, Giáo dục, Truyền thông & Giải trí.
Mission
Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế. Sứ mệnh của chúng tôi là cung cấp các dịch vụ CNTT đặc biệt, luôn vượt quá mong đợi của khách hàng và hỗ trợ chuyển đổi kỹ thuật số.
Review SotaTek
Công ty chỉ được cái mẽ, bên trong không ổn (RV)
Ko nên xin vào vị trí L&D (RV)
Quy trình dự án ko tiềm năng (RV)