Position: Assistant Manager, Business Development - [$1000 - 1500]
Location: Tan Binh, Ho Chi Minh City
Requirements: Minimum of 5 years of relevant experience.
Job Description
- Participate in setting business objectives and tracking the implementation progress, ensuring the plans are on the right track.
- Collect and prepare comprehensive reports on the company's activities to provide accurate and timely insights for regional directors for decision-making. Ensure seamless and timely communication between departments to help all sections understand and fulfill their tasks.
- Oversee the achievement of business goals, ensuring set targets are monitored and adjusted as necessary.
- Analyze business data to provide improvement advice: Gather and analyze data from business activities to propose improvements, aiding the regional directors in making strategic decisions.
- Represent the regional director in meeting clients and other duties: When required, represent the regional director in client meetings and engagements with agencies to maintain partnerships and handle necessary tasks. Prepare presentation content, translate documents, and assist the regional director with other duties such as client meetings or project presentations.
- Manage and develop business with major clients: Maintain long-term relationships with major clients, develop business opportunities, and propose strategies to approach and develop services/products that meet the needs of major clients, ensuring satisfaction and creating sustainable value for both parties.
Job Requirements
- Education: Bachelor’s degree or higher, with extensive knowledge in domestic express delivery and business.
- Language Skills: Proficient in English (both spoken and written). Additional language skills are a plus.
- Appearance: Neat and presentable, with a demeanor suitable for an assistant/secretarial role.
- Proficient in office computing, particularly in drafting documents and creating PPT presentations in both English and Vietnamese.
Policies
- Friendly working environment, rapid promotion opportunities, and annual performance and position evaluations.
- Bonus and commission policies.
- Social, health, and unemployment insurance as per regulations.
- Birthdays, team-building events, year-end parties, gifts for children on June 1st, etc.
- Friendly, cooperative, and enthusiastic colleagues.
Là một doanh nghiệp đầu tư kinh doanh bất động sản, giữa lúc thị trường địa ốc đang có những bước chuyển mình mạnh mẽ, có sự phân hóa rõ rệt, chúng tôi hiểu rõ: Chỉ những chủ đầu tư có tiềm lực thực sự, có Tâm và Tầm, có ý tưởng sáng tạo vượt trội, có khát khao cống hiến và có trách nhiệm với cộng đồng mới có thể tồn tại và phát triển. Từ sự thấu hiểu đó, Sunshine Group tự tin tham gia vào thị trường bất động sản, kiên định với tầm nhìn chiến lược của riêng mình: “UY TÍN TẠO NÊN SỨC MẠNH”. Luôn cẩn trọng trong đầu tư, chúng tôi chỉ đầu tư vào các dự án có vị trí đắc địa, những khu đất “Vàng” của một thành phố văn minh, hiện đại và giàu bản sắc văn hóa.
Chúng tôi coi sự duy trì đảm bảo về năng lực tài chính, sự đồng hành của các ngân hàng lớn, sự minh bạch thông tin về quá trình đầu tư, bảo đảm quyền lợi cho đối tác và khách hàng là yếu tố quan trọng nhất, là phương châm tạo lập UY TÍN của mình.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ mát, teambuilding, event ...
Lịch sử thành lập
- 2016: công ty được thành lập
Mission
Sunshine Group tự tin tham gia vào thị trường bất động sản, kiên định với tầm nhìn chiến lược của riêng mình: “UY TÍN TẠO NÊN SỨC MẠNH”. Luôn cẩn trọng trong đầu tư, chúng tôi chỉ đầu tư vào các dự án có vị trí đắc địa, những khu đất “Vàng” của một thành phố văn minh, hiện đại và giàu bản sắc văn hóa.
Review Sunshine Group
Văn phòng rất đẹp, đồng nghiệp và Sếp tuỵt vời. (FB)
Sếp vui tính, hòa đồng(rv)
Trả lương đúng hạn, không có chuyện quỵt lương. Đóng bảo hiểm đầy đủ.