Việc làm SYBSY Ltd.

Cập nhật 16/12/2024 16:02
Tìm thấy 18 việc làm đang tuyển dụng
SYBSY Ltd.
112879 - Data Control Assistant Manager - Trợ lý Giám Đốc (Nhóm Kiểm soát Dữ liệu) - Logistics
SYBSY Ltd. 2.3★
3 đánh giá 124 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 23 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Long An

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Job Details

Position: Data Control Assistant Manager - Trợ lý Giám Đốc (Nhóm Kiểm soát Dữ liệu) - Logistics

Job Code: 112879

- Working location: Duc Hoa District, Long An Province

- Monthly Salary: 20,000,000~23,000,000VND

Responsibility

1. Set up and manage shipping operations and procedures at the distribution center and ensure staff compliance.

2. Set up and manage KPIs for each warehouse department to ensure efficient operations. Improve and monitor procedures and processes for leveling up.

3. Receive and deploy cycle count/stock check requests or set up annual cycle count/stock check and reconcile with system data (WMS) to maintain inventory accuracy.

4. Inspect all warehouse equipment and order repairs and replacements periodically and as needed.

5. Participate in setting annual budgets and expenses, analyze variances and make necessary corrections to help the organization achieve its financial goals.

6. Detail requirements for recruiting, hiring and training new employees. Provide guidance and mentoring for staff leveling up.

7. Maintain warehouse status during both annual and peak business days, including employee schedule management.

8. Report and resolve issues that arise in daily operations.

<Performance Standard>

1. Leverage warehouse management experience to lead and manage a successful team efficiently and cost-effectively.

2. Utilize expertise in warehouse operations to streamline processes, reduce costs, and maximize efficiency.

3. Use inventory control systems to ensure the accuracy of stock levels, minimize losses, and optimize inventory.

4. Identify areas of improvement and develop strategies for increasing productivity.

5. Create a safe working environment by implementing safety protocols and managing hazardous materials.

6. Build strong relationships with vendors and suppliers to ensure timely delivery of goods.

7. Develop effective policies, procedures, and workflow processes for warehouse operations.

8. Monitor staff performance, provide coaching/feedback and motivate employees to achieve desired goals.

9. Ensure timely delivery of goods while maintaining quality standards.

10. Manage daily operations in a fast-paced environment.

11. Apply extensive knowledge of warehousing methods and principles to maintain optimal inventory levels at all times.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements

<Necessary Skill / Experience >
・Education: At least graduated from High School
・Language: English - Business Level 
・Experience: 
- Have at least 3 years of experience in the Warehouse/ Fulfillment Center/ Distribution Center including at least 1 year in management role.
- Experienced with inventory control and management 
- Knowledge and experience in setting up procedures/ processes, equipment maintenance, and warehouse best practices. 

・Knowledge: 
-  Knowledge of warehouse operations, warehouse management systems (WMS)
- Understanding processes, standards, and practices in the transportation market, 
using the Transportation management systems (TMS)

・Personality Requirement
- Strong leadership and interpersonal communication skills, with the ability to manage and develop a team 
・Skills: 
- Good at data processing, Excellent in Excel
- Careful, hard-working & willing to learn
- Teamwork and task assignment skill

<Preferable Skill / Experience>
・Experience in retail or FMCG is preferred

NOTICE:

Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!

Địa điểm làm việc

Long An
Long An

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Trung học
  • Độ tuổi: 28 - 40
  • Lương: 20 Tr - 23 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
18bis/22 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Đa Kao, Quận 1 , TP. HCM

SYBSY là công ty thời trang thành lập năm 2015 bởi NTK Hòa Nguyễn, với 4 thương hiệu thời trang thuộc phân khúc luxury brand Việt Nam là SHEBYHOANGUYEN, SOYOUNG, HITR, MACHÉRIE.

SYBSY - “SENSE YOUR BEAUTY - SENSE YOU” là một tập thể độc đáo bao gồm các nhân tố sáng tạo và đổi mới được thúc đẩy bởi niềm đam mê tạo ra cảm xúc và giá trị với thế giới chúng ta đang sống.

SYBSY sẽ là một môi trường lý tưởng cho những người đam mê thời trang, khát khao sự sáng tạo và cực kỳ yêu nghệ thuật. Nhưng hơn hết, đó là nơi chia sẻ niềm vui, nỗi buồn...lấy đi nước mắt của bạn và cho bạn những tiếng cười


Review SYBSY Ltd.

2.3
3 review

13/09/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường oke nhưng không có quyền riêng tư

22/09/2024
Web Developer tại Hồ Chí Minh

Hay phải mang việc về nhà, chính sách khen thưởng ít (rw)

14/09/2024
Kỹ sư bảo trì tại Hồ Chí Minh

Môi trường oke, mọi người friendly, nhưng không có quyền riêng tư, không được tôn trọng thời gian riêng (rw)

Những nghề phổ biến tại SYBSY Ltd.

Bạn làm việc tại SYBSY Ltd.? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SYBSY Ltd.

SYBSY Ltd.

Click để đánh giá