Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
B2C Marketing Supervisor will assist Head of Marketing full-time & execute successfully (on time, in full) all strategies/actions defined for B2C Marketing Activities. This position will actively drive Branding activities, and manage B2C Product Portfolio. This position also requires building relationships with relevant project stakeholders ie. Distributors, Retailers, Design & Build Contractors.
This is also expected to work more independently and engage more closely with other functions to drive Marketing Plan successfully.
1. Branding activities:
- Propose and implement creative ideas for POSM, and marketing operations ie. Brand stories, brand communications, brand campaigns...
- Assist in the development, execution, and optimization of marketing campaigns ie. product launching, seminars, workshops.
- Proactively build relationships with relevant project stakeholders ie. Distributors, Retailers, Contractors for Trade Activities in the specific areas.
2. Customer Engagement activities:
- Plan and execute for annual customer engagement activities in the specific year.
- Developing commercial toolboxes, including sell-in materials for the sales teams, and in-store (POS) materials for the retailers.
- Working closely with Brand Activation team to commercialize brand plans ie product display, launching events, customer events (Year-end party event, Trips), loyalty programs, pricing and promotions.
- Building relationships with key suppliers, Distributors, and Retailers to implement well the given trade plans.
3. Product-related - Management:
- Oversee Bag Products and ensure smooth assistant for Sales & Brand Activation team on Product documents ie. product brochure/leaflet, campaigns collaterals...
4. Budget management:
- Propose sufficient budgets for all activities and well planned for yearly/quarterly and monthly spending.
- Managing the spend and allocating the Advertising & Promotion (A&P) budget across all channels
Yêu Cầu Công Việc
- Any Bachelor’s Degree is acceptable.
- 3 - 5 years working experience in Marketing field
- Working in Same level - Assistant Brand Manager, working in Building industry and hands-on experience in marketing, advertising, market research, marketing analytics, consumer behavior among other related fields is a plus.
- Strong in identifying trends and challenges as well as making informed forecasts about market trends and other implications from the data review.
- Excellence in communication and interpersonal skills
- Good in project management and multi-task management skills
- Excellent in using MOS Office
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: -Lunch allowance and other allowances based on company policy
- Thời gian thử việc: 2 month probation
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Monday - Friday
- Phúc lợi:
- PVI health insurance 24/7
- 13th-month salary, Tet holiday bonus, and other bonus according to company policy.
- Participation in training, year-end parties, team-building activities, and other events. - Lương: Cạnh tranh
TG Vina Arks hoạt động với mục tiêu làm cho công việc kinh doanh của những doanh nghiệp đầu tư vào Việt Nam đạt được thành công lớn, hạn chế tối thiểu rủi ro.
Đối với công tác tuyển dụng, chúng tôi đảm bảo sẽ không phát sinh thêm bất kì phí dịch vụ nào khác sau 60 ngày ứng viên nhận việc. Để giảm thiểu những rủi ro từ ứng viên, chúng tôi luôn tự hào về dich vụ thay thế ứng viên với tỉ lệ thành công cao. Về phí dịch vụ, công ty chúng tôi không đặt ra mức phí tối thiểu như phần lớn các công ty cùng dịch vụ khác. Ngoài ra, với việc có thể đánh giá năng lực của ứng viên cũng như xem xét mặt bằng lương, chúng tôi tin rằng công ty chúng tôi có thể giới thiệu những ứng viên tiềm năng với mức lương phù hợp trong tương lai.
Về hoạt động tư vấn khác, chúng tôi sẽ luôn đồng hành cùng quý công ty và giải thích một cách dễ hiểu các chính sách, luật lao động tại Việt Nam.
Chúng tôi hiểu được những điểm mạnh, điểm yếu của ứng viên cũng như sự khác biệt giữa Việt Nam và Nhật Bản, nên hãy liên hệ với chúng tôi khi quý công ty có những thắc mắc về quản lý và tuyển dụng nhân sự tại Việt Nam.