Mô tả công việc
-
Online responsibilities
-
Manage e-commerce operations, including order fulfillment and inventory control.
-
Oversee digital marketing and SEO activities to improve brand awareness and manage content.
-
Develop and execute online business strategies and plans across various e-commerce platforms and the company website.
-
Offline responsibilities
-
Oversee store operations by planning, delegating tasks, and monitoring staff performance. Recruit, train, and develop the team.
-
Achieve financial and marketing objectives by collaborating with the digital marketing team, analyzing data, and proposing strategy adjustments.
-
Ensure a safe and hygienic environment by adhering to regulations and safeguarding employees, customers, and the store's reputation.
-
Manage product assortment by researching and procuring non-UBL products, and oversee promotions to drive sales.
-
Monitor and enhance customer service in collaboration with the Shop Manager.
-
Perform other tasks as assigned by the Board of Directors.
Yêu cầu công việc
-
Proven retail management experience with a track record of successful project completion and problem-solving
-
Customer-centric approach and strong client relationship management skills
-
Self-motivated, results-oriented individual with strong negotiation, teamwork, and independent work abilities
-
Passion for Consumer Products
-
Bachelor's degree in Business/Marketing/E-commerce and at least 2 years of experience in e-commerce or retail, with online marketing knowledge preferred
-
Excellent English communication
Quyền lợi được hưởng
-
Competitive salary based on skills and experience.
-
Social insurance, 13th-month bonus, sales bonus, and annual leave (as per Vietnamese labor law).
-
Dynamic and creative work environment with opportunities for growth and advancement.
-
Additional bonuses for holidays and strong performance.
Thành lập từ năm 1946, trải qua 2 thời kỳ kháng chiến và hơn 75 năm hình thành và phát triển, May 10 hội tụ đầy đủ tố chất của một thương hiệu hàng đầu Việt Nam, là thương hiệu công sở dẫn đầu và là đối tác cung cấp trang phụ cho các tập đoàn, các Tổng công ty…. Hiện nay, May 10 là một doanh nghiệp đa ngành, hoạt động kinh doanh trong nhiều lĩnh vực như sản xuất và xuất khẩu hàng dệt may thời trang, kinh doanh thời trang bán lẻ, dịch vụ khách sạn, nhà hàng; có 18 đơn vị thành viên tại 7 tỉnh thành trong cả nước, hơn 12.000 lao động với trên 60 cửa hàng và gần 200 đại lý trên toàn quốc. May 10 tự hào mang đến cho khách hàng yêu thời trang Việt những trang phục đẳng cấp quốc tế nhưng mang đậm chất Á Đông thuần Việt qua các dòng sản phẩm trở thành biểu tượng như: Etenity GrusZ, May10 M Series - May10 Expert, May10 Prestige, May10 Classic, May 10 Advancer, Big Man, Cleopatre, Pretty Woman, Freeland…
Nhiều tên tuổi lớn của ngành may mặc thời trang có uy tín trên thị trường thế giới đã hợp tác sản xuất với Tổng công ty May 10 như Vineyard Vines, Banana Republic, Vanheusen, Abercrombie & Fitch, ANF, Express, Calvin Klein, DXL, PVH, Gap, Next, Marks &Spencer, Marc o’Polo, Tom Tailor, Esprit, Seidensticker, Jaques Britt, Next, Moss Bross, Ted Baker, Regal, Ortovox, Toray, Aoyama ... Với mong muốn mang lại những sản phẩm thời trang đẳng cấp, thuần Việt nhưng mang hơi thở và xu hướng thời trang quốc tế, May10 luôn nỗ lực hoàn thiện các sản phẩm dịch vụ của mình để mang lại những giá trị cốt lõi cho khách hàng.