Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Quality Management System:
• Maintenance and Improvement: Ensure the continuous maintenance and improvement of the company's Quality Management System (QMS).
• Internal and External Communication: Act as the main point of contact for both internal and external stakeholders.
• System Development: Develop and manage internal quality-related systems to meet customer standards and company objectives.
2. Quality Assurance:
• Quality Assurance System: Maintain and improve the quality assurance system
• Customer Relations: Serve as the communication window for quality-related matters with customers, ensuring that all client requirements and concerns are addressed promptly and effectively.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated from University
- English: Upper -Intermediate level, need Toeic certificate 700+ Or Japanese JLPT N2 and English is around 550+
- At least 10 years working experience in QA Department.
- Having at least 5-7 years experience as QA Department Manager or Deputy Department Manager, Assistant Manager.
- Professional Experience: Experience in Quality Assurance (QA)/ QC is mandatory.
- Having Experience in FPC or electronics manufacturing or automotive industry.
{PREFER}
- Having experience in FPC products and electronics manufacturing.
- Good at both Japanese & English skill
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nam
- Độ tuổi: 44 - 48
- Lương: 48 Tr - 80 Tr VND
Trusting Social là một công ty fintech tiên phong trong lĩnh vực Alternative Credit Scoring – hệ thống chấm điểm tín dụng. Trusting Social được (TS) thành lập vào năm 2013 bởi nhà khoa học dữ liệu, tiến sĩ Nguyễn An Nguyên. Bằng công nghệ Big Data (dữ liệu lớn) và AI (trí tuệ nhân tạo), Trusting Social sẽ xây dựng nên một cơ sỡ dữ liệu điểm tín dụng (credit score) của mỗi cá nhân, từ đó giúp các tổ chức tài chính đưa ra quyết định cấp tín dụng cho khách hàng.