Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Công tác phí
Mô tả Công việc
In charge of delivering and implementing product business strategy, formulating sales (SI/SO) guidelines, managing the product lifecycle, and integrating the functional departments to ensure the implementation of the business strategy and management execution.
Main responsibilities:
1. Product business strategy formulation: manage sales strategies in the region, formulate sales (SI/SO) guidelines; Execute and implement various functional management strategies based on strategic coordination; TOP channel customer sales management to support the branch's annual business goals
2. Product operation:
− Manage product lineup activities; manage new product launches and product transitions for the product area involving other departments as required
− Formulate core channel breakthrough strategies and implement them
− Utilize the product assortment to actively promote product areas at trade/consumer shows within the brand’s and TCL’s objectives and guidelines
− Monitor and steer stock availability of products
− Manage and resolve product queries to ensure correct information is supplied to the sales force and other departments as required
− Formulate and manage retail SO strategies for key models
− Product portfolio and planning, technical support for branches
− Work closely with the training teams to promote internal and external training activities with key focuses on the product area
− Create and manage product features and descriptions to enable sales and marketing departments to create documentation and collateral
3. Relationship:
− Closely working with HQ for product management
− Build and maintain positive and productive relationships with key stakeholders
− Facilitate cooperation with Marketing, Sales, Planning & Logistic Departments
Yêu Cầu Công Việc
− 3 – 5 years of experience in AC Product Sales or Product Marketing experience
− Product Management experience
− Brand and Product knowledge
− Fluent communication skill in English or Chinese (verbal and written) is a must
− Experienced professional with a full understanding of specialized areas; resolves a wide range of issues in creative ways
− Works on problems of diverse scope where analyzing data requires evaluating identifiable factors. Demonstrates good judgment in selecting methods and techniques for obtaining solutions
− Supervises mentoring and coaching for team members
− Bachelor's degree, or Master's degree;
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
UnAvailable là nhà sản xuất hàng may mặc có trụ sở tại Việt Nam sản xuất cho các thương hiệu thời trang và thời trang đường phố hàng đầu thế giới. Chúng tôi đã đối mặt với các tiêu chuẩn công nghiệp thông thường và tái cấu trúc hoạt động kinh doanh của mình để thúc đẩy tính bền vững trong ngành may mặc Việt Nam. Chúng tôi hợp tác với các thương hiệu phù hợp với định hướng của chúng tôi bao gồm Palace Skateboards, Stussy, Drewhouse, Aime Leon Dore, Golfwang, Patta, OVO, v.v.
Công ty sản xuất thời trang Un-Available, đặt trụ sở tại Việt Nam, là đối tác sản xuất của nhiều thương hiệu thời trang hàng đầu thế giới. Không đóng khung trong tiêu chuẩn sản xuất truyền thống, chúng tôi nỗ lực hết mình chung tay phát triển thời trang bền vững tại Việt Nam. Trong gần 20 năm hình thành và phát triển, Un-Available đã trở thành đối tác sản xuất của nhiều tên tuổi lớn trong ngành thời trang của thế giới có chung mục tiêu phát triển xanh, trong đó phải kể đến Palace Skateboards, Stussy, Drewhouse, Aime Leon Dore, Golfwang, Patta, OVO, v.v.