Product Development
Develop and drive the product vision and strategy, aligning it with overall product vision and business objectives
Create a roadmap that prioritizes and optimally sequences product features to enhance the performance of internal marketing toolset
Propose and explore new features and technologies to maintain a competitive edge and continually improve the value proposition of our platform
Gather requirements, conduct user research, and prioritise the product backlog to ensure the team is focused on delivering high-impact projects.
Drive the adoption and onboarding of internal tools and platforms, working closely with users to ensure they are engaged and successful
Oversee product launches, product marketing, and other go-to-market activities for internal tools and platforms.
Data-Driven Decisions
Leverage data analytics and insights to understand both user and merchant behavior, trends in marketing solutions, and areas for improvement in marketing features.
Use data to make informed decisions, optimize existing features, and guide the development of new features to enhance performance
Cross-Functional Collaboration
Be the leader of cross-functional teams, comprising senior engineers, designer, analysts, to grow adoption of the platform as well as performance overall.
Foster a culture of collaboration and knowledge sharing within the team and across the organization.
Effectively communicate product updates, roadmap, and performance to stakeholders and leadership, addressing their concerns and incorporating feedback into product iterations.
Establish strong relationships with internal and external stakeholders, representing the voice of the product and fostering collaboration for mutual success.
What you will need
The Must-Haves
4-5+ years of product management experience, with a strong background in analytics, AI/ML, preferably in advertising or CDP
Have experience building and managing internal tools or B2B platforms.
Excellent analytical and problem-solving skills, with a data-driven approach to decision-making.
Proven ability to develop and implement AI/ML solutions in a commercial environment.
Adept at engaging with technical teams and leveraging technologies for practical business applications.
Strong analytical and problem-solving skills, with the ability to translate data into actionable growth strategies.
Excellent communication skills and the capacity to convey complex technical concepts to a diverse audience.
Passionate about driving impact through enhancing team productivity
The Good-to-Haves
Familiarity with merchant service platforms and the ability to drive product differentiation through personalisation and predictive insights.
A track record of managing and delivering projects that enhance user engagement and business performance.
UnAvailable là nhà sản xuất hàng may mặc có trụ sở tại Việt Nam sản xuất cho các thương hiệu thời trang và thời trang đường phố hàng đầu thế giới. Chúng tôi đã đối mặt với các tiêu chuẩn công nghiệp thông thường và tái cấu trúc hoạt động kinh doanh của mình để thúc đẩy tính bền vững trong ngành may mặc Việt Nam. Chúng tôi hợp tác với các thương hiệu phù hợp với định hướng của chúng tôi bao gồm Palace Skateboards, Stussy, Drewhouse, Aime Leon Dore, Golfwang, Patta, OVO, v.v.
Công ty sản xuất thời trang Un-Available, đặt trụ sở tại Việt Nam, là đối tác sản xuất của nhiều thương hiệu thời trang hàng đầu thế giới. Không đóng khung trong tiêu chuẩn sản xuất truyền thống, chúng tôi nỗ lực hết mình chung tay phát triển thời trang bền vững tại Việt Nam. Trong gần 20 năm hình thành và phát triển, Un-Available đã trở thành đối tác sản xuất của nhiều tên tuổi lớn trong ngành thời trang của thế giới có chung mục tiêu phát triển xanh, trong đó phải kể đến Palace Skateboards, Stussy, Drewhouse, Aime Leon Dore, Golfwang, Patta, OVO, v.v.