Mô tả công việc
• Assist Food and Beverage Manager in planning for restaurant budget and review forecast on revenue and expenditure on monthly basic
• Analyze and submit month-end reports and identify deviation from business plan goals
• Participate in Department's management meetings to review progress towards achievement of business plan goals and develop the annual business plan related for the outlet
• Implement and maintain control measures to ensure that food & beverage costs of the Outlet, productivity, labour costs and operating supply costs for the outlet is in line with budget
Executive Lounge Operation
• Conduct departmental daily briefings to ensure that all pertinent information is well received by team members
• Supervise team members to ensure that all tasks assigned/required in the outlet are carried out on time and according to instruction and departmental standards
• Build a good relationship with guests or regular patrons. Try to remember individual patron's names and their preferences to extend a personalized service
• Handle guests' complaints and comments tactfully and efficiently
• Handle all administration work pertaining to cashier/bar operation requirement and company's policies
• Check the supply of equipment/stock level and ensure that there is no shortage of items which have impact on the operation and guests
• Check the outlet/back of the house cleanliness to ensure that it is in compliant with F&B sanitation and hygiene rules and regulations
• Maintain complete knowledge of all food & beverage services, contents & preparation methods, outlets and hotel services/features
• Ensure that health, safety and security procedures are in place in the outlet
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Perform proper handover and communication to the next shift
• Assist other food & beverage outlets with their operations during peak times or when required
Team Management
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review with the team
• Constantly monitor team members' appearance, attitude and degree of professionalism
• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
Quyền lợi được hưởng
2. 5 ngày làm việc theo quy định & 2 ngày nghỉ tuần
3. Đồng phục và 2 bữa ăn/ca làm việc
4. Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại Tập đoàn khách sạn cao cấp và sang trọng nhất thế giới
5. BHXH theo Luật
6. Giảm giá phòng và giảm giá ẩm thực tại khách sạn Marriott
Yêu cầu công việc
- Must possess at least Bachelor's Degree/ Post Graduate Diploma/Professional Degree in Food & Beverage Services Management or equivalent.
• Additional certification(s) in Food & Beverage will be an advantage
• Good reading, writing and oral proficiency in English language
• Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage
• Minimum 2 years of relevant experience in a similar capacity
• Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
- High degree of professionalism with sound human resources management and business acumen capabilities
• Preferably specialized in Food/Beverage/ Restaurant service or equivalent.
Competencies
• Strong leadership, interpersonal and training skills
• Good communication and customer contact skills
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work well in stressful & high-pressure situations
• A team player & builder
• A motivator & self-starter
• Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
- Ứng tuyển trực tiếp trên Hoteljob
- 02835209999 (Ext: 4305)
Tọa lạc bên bờ biển Bãi Dài xinh đẹp, Wyndham Grand Phu Quoc mang đến trải nghiệm nghỉ dưỡng đẳng cấp 5 sao, dịch vụ đa dạng phong phú và đội ngũ nhân viên thân thiện, chuyên nghiệp.
Nằm ở trung tâm khu phức hợp giải trí của bắc đảo Phú Quốc, vị trí của Wyndham Grand Phu Quoc thuận tiện cho du khách khám phá Vinpearl Safari, Vinwonders và thành phố không ngủ Grand World chỉ sau vài phút lái xe.
Với thiết kế 1,399 phòng và villa sang trọng từ 42 m2 đến 84m2, mỗi phòng đều có ban công thoáng đãng, nơi đây là khu nghỉ dưỡng Wyndham lớn nhất khu vực Châu Á – Thái Bình Dương. Bảy nhà hàng và quầy bar mang đến hành trình khám phá ẩm thực phong phú từ món Việt truyền thống, ẩm thực Trung Hoa tinh tế đến món Ý đặc sắc, thỏa mãn vị giác của du khách mọi lứa tuổi.
Bên cạnh đó, chương trình giải trí tại Wyndham Grand Phu Quoc được thiết kế vô cùng đa dạng, dành riêng cho cả người lớn và trẻ em. Hồ bơi rộng lớn đến 1,500m2, bãi biển trải dài với các trò chơi thể thao biển sôi động và lớp yoga buổi sáng, phòng gym hiện đại, câu lạc bộ trẻ em trong nhà và ngoài trời cùng các hoạt động thủ công sáng tạo, cho trải nghiệm nghỉ dưỡng của cả gia đình luôn ngập tràn niềm vui.
Với du khách tìm kiếm sự thư giãn sau hành trình dài, Naïa Spa là lựa chọn không thể thiếu. Naïa Spa mang đến trải nghiệm đánh thức mọi giác quan bằng các liệu pháp trị liệu được xây dựng từ thiên nhiên dựa trên bí quyết truyền thống về chăm sóc sức khỏe và sắc đẹp của nền văn minh Châu Á.
Tại Wyndham Grand Phu Quoc, đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp luôn sẵn sàng đồng hành cùng bạn, đảm bảo mọi yêu cầu của bạn được đáp ứng một cách tận tâm. Hãy cùng chúng tôi tạo nên những khoảnh khắc đáng nhớ và biến mọi mong đợi thành hiện thực tại Wyndham Grand Phu Quoc.