Mô tả công việc
1. Complaints are received from a customer in charge, Approach the player as a top priority and resolve the inconvenience.
2. Assist the Marketing Director with the planning, budgeting, analysis, and evaluation of assigned areas of responsibility including the annual E-Gaming Marketing Plan and the Financial Plan
3. Responsible for the assistant to creation and execution of the E-Gaming Marketing strategy which builds long-term relationships with customers and strengthens brand value.
4. Must be able to successfully manage all E-Gaming marketing areas while attaining a progressively increasing scope of responsibility.
5. Oversee the creation, development, and hosting of all on and off property events to maintain customer loyalty, develop new players, and re-establish patronage of in-active players.
6. Oversees the development and implementation of new programs to ensure high quality patronage and player migration through personalized services and attention.
7. Oversees the development and maintenance of VIP marketing strategy that increases market share and profitability.
8. Assist in the analysis and definition of the market for growth and development.
9. Plan, analyze, evaluate, and report on all E-Gaming marketing programs and staff.
10. Oversee patron complimentary procedures in accordance with company policy and profitability standards.
11. Establish department performance goals, analyze, evaluate, monitor and report on results for all assigned programs.
12. Responsible for revenue and profit targets, including the detailed analysis and reporting of gaming revenue and associated cost.
13. Responsible for ensuring the customer development on the floor as well as outside solicitation of customers via personal contact and group affiliations.
14. Maintain and evaluate high-end player files for telemarketing and direct mail purposes.
16. Must ensure that all employees under their supervision display exceptional customer service to all patrons by communicating in a pleasant, friendly, and professional manner at all times.
17. Assist guests with any and all reasonable customer service requests.
18. Act as present oneself as a credit to the company and encourage others to do the same.
Quyền lợi được hưởng
3. Flexible working hours
4. Full other regimes according to law
5. Professional working environment
Yêu cầu công việc
1. Korean native only
2. Eligible to work in Vietnam.
3. Strong creative mindset and international mindset
4. Strong organizational and multitasking skills
5. Excellent Written communication - English and Korean
6. Knowledge of multiple online marketing channels
7. Knowledge of gaming marketing/operation regulations in Vietnam
8. Professionally presentable
9. Experience with marketing software and applications.
Yêu cầu hồ sơ
Anh Văn Hội Việt Mỹ VUS là hệ thống giáo dục hàng đầu Việt Nam. Đến nay, hệ thống đã phát triển rộng khắp với 60 cơ sở toàn quốc, đặc biệt là các thành phố trọng điểm như: Hồ Chí Minh. Hà Nội, Đà Nẵng, Bình Dương, Đồng Nai, Vũng Tàu, Buôn Ma Thuột, Cần Thơ, Tây Ninh, Vĩnh Long,...
Hiện nay, VUS có hơn 1000 nhân sự hành chính cùng đội ngũ hơn 2,300 nhân sự giáo viên và trợ giảng đang chung tay thực hiện tầm nhìn và sứ mệnh của tổ chức: Khơi mở tiềm năng cho các thế hệ học viên thông qua việc cung cấp các chương trình đào tạo Anh ngữ, đào tạo kỹ năng số chất lượng cho trẻ em, thiếu niên và người lớn. Từ việc trang bị Kiến thức và tư duy toàn cầu, Kỹ năng học tập và làm việc hiệu quả, Nền tảng ngoại ngữ vững chắc, Giá trị sống chân thật, các thế hệ học viên thêm sẵn sàng hội nhập, kiến tạo tương lai cho bản thân và cộng đồng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH theo luật lao động đề ra
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia hoạt động ngoại khóa công ty.
- Du lịch hằng năm
- Team building, summertrip,...
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 1997
Mission
- Tự tin vững vàng (Confident)
- Quan tâm sẻ chia (Caring)
- Đồng lòng hợp tác (Collaborative)
- Khát khao chiến thắng (Aspirational)
VUS tạo động lực và thúc đẩy nhân viên không ngừng phát triển bản thân, chung tay với doanh nghiệp hướng đến sự phát triển bền vững.
Review VUS
Đồng nghiệp nhiệt tình, trợ giúp khi cần. Lương tương đối thấp
Mức lương khởi điểm trung bình. Review mức lương sau 1 năm (GL)
Môi trường vui vẻ, có nhiều hoạt động cho nhân viên (RV)