Mô tả công việc
A. OPERATION:
- Carry out the check-in and check-out process.
- Receive and confirm reservations.
- Check and register visitors.
- Update tenant’s relevant data into tenant profiles promptly and accurately.
- Proactively communicate and check the FO logbook for sufficient information to continue monitoring work effectively.
- Regularly check and update the FO logbook related to requests, notes, and events
- Update and make purchase requests for tenant birthday gifts.
- Receive tenant cash payments and issue appropriate receipts; control the front office cash float during the shift.
- Prepare key cards for the next day’s tenant arrivals.
- Explain and provide information on facilities within the building and apartments.
- Must be well aware of all emergency policies and procedures that may arise during the shift.
- Perform other tasks as requested by the Line Manager.
B. REPORT:
- Ensure all reports in charge are updated properly and punctually.
- Carry out periodic and unscheduled reports as requested by Resident Management.
C. MANAGEMENT:
- Resolve customer issues and complaints quickly and efficiently to maintain high customer satisfaction and service quality.
- Support the FO Supervisor in training and guiding new employees.
- Regularly share and update knowledge to improve staff professional skills in the department.
Quyền lợi được hưởng
- Compulsory SHUI upon full gross salary
- 13th-month salary, review 6-month KPI bonus (on business results)
- Annual health check, Additional health insurance
- Gifts on special holidays & occasions: birthday, New year, Mid-Autumn...
- Outing trip
- Uniform, free parking
- Clear growth and promoted opportunities.
Yêu cầu công việc
- Have a degree in hospitality or a related field preferred..
- At least 2 years of experience in Front Office operations
- Strong leadership and communication skills.
- Fluently English speaking skills
- Ability to work flexible hours: 6:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-6:00 (if required)
- Customer-focused with a commitment to delivering exceptional guest service.
- 13th-month salary, review 6-month KPI bonus (on business results)
Yêu cầu hồ sơ
Việt Nam – LB Nga là hai đất nước có bề dày lịch sử lâu năm, phát triển trải qua nhiều giai đoạn, nhưng vẫn luôn lưu giữ được nền văn hoá lâu đời dựa trên cơ sở tình hữu nghị gắn bó sâu nặng giữa hai dân tộc Việt – Nga. Trên cơ sở đó, đã có nhiều dự án được triển khai đáp ứng sự mong đợi phát huy được tiềm năng của hai nhà nước. Trong những năm gần đây, quan hệ hợp tác đa phương giữa Việt Nam và LB Nga ngày càng được củng cố và phát triển dựa trên tinh thần hợp tác đôi bên cùng có lợi khi Lãnh đạo cấp cao của hai Đảng hai nhà nước thường xuyên thực hiện các cuộc ghé thăm chính thức giữa hai bên. Sau mỗi lần ghé thăm, nhiều dự án hợp tác trong các lĩnh vực kinh tế, văn hóa, du lịch, kỹ thuật và nhiều lĩnh vực khác đã được ký kết. Một trong các dự án trọng điểm mà Chính phủ hai nhà nước giành sự quan tâm đặc biệt đó là lĩnh vực Y tế, trong đó trên hết là vấn đề hợp tác về Nhãn khoa Việt – Nga.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chính sách bảo hiểm như : BHXH, BHYT
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Bệnh viện được thành lập năm 2008
Mission
Tỉ mỉ, chính xác trong thăm khám, điều trị hiệu quả. Ân cần, thấu cảm trong chăm sóc các bệnh nhân. Chúng tôi luôn tâm niệm làm tất cả những gì tốt nhất để chăm sóc cho sức khoẻ đôi mắt bạn và những người thân yêu.