Mô tả công việc
- The person in charge of the room reservation is centered on customer service and needs to communicate smoothly with customers and to convince customers
- Coordinate tasks and manage relevant data accurately for efficient scheduling service operations
- Effectively respond by the rules to reservation related inquired such as calls, emails, and fax
- Enter and modify the data related to the reservation, and create VIP and other booking documents
- Respond to departmental inquiries by phone or email from customers and sales and promotions
- Handles common departmental administrative tasks (office management, roster, contract related documents or files, etc.)
- Assist with departmental routine tasks (such as sales planning, sales performance reporting, documentation, scheduling, travel preparation, payment request etc.)
Quyền lợi được hưởng
- The person in charge of the room reservation is centered on customer service and needs to communicate smoothly with customers and to convince customers
- Coordinate tasks and manage relevant data accurately for efficient scheduling service operations
- Effectively respond by the rules to reservation related inquired such as calls, emails, and fax
- Enter and modify the data related to the reservation, and create VIP and other booking documents
- Respond to departmental inquiries by phone or email from customers and sales and promotions
- Handles common departmental administrative tasks (office management, roster, contract related documents or files, etc.)
- Assist with departmental routine tasks (such as sales planning, sales performance reporting, documentation, scheduling, travel preparation, payment request etc.)
Yêu cầu công việc
- Bảo hiểm: Ngoài BHYT,BHXH, BHTN theo Luật Lao động, Người lao động được tham gia gói bảo hiểm ưu việt theo chế độ.
- Hỗ trợ ăn ở toàn bộ, hỗ trợ chi phí nhận việc, chi phí về thăm nhà hàng năm
- Được ưu đãi khi sử dụng các hệ thống.
- Lương.,thưởng và các dịp Lễ tết.
- Du lịch: Team building hàng năm.
- Cơ hội làm việc & đào tạo trong mồi trường chuyên nghiệp.
- Cơ hội thăng tiến trong công việc
Yêu cầu hồ sơ
• Required Skills & Knowledge
- Understanding of hotels and hotel products(Room, F&B, etc.) industry
- Knowledge of hotel rooms and meeting related services
- Knowledge and ability to use computers to analyze and manage budgets
- Understanding the operating skill and booking sales process of hotel reservation management system
- Understanding of hotels and hotel products(Room, F&B, etc.) industry- Good writing skills• Qualifications & Experiences
- 1-year college degree, bachelor degree preferred
- Previous work experience with hotel booking preferred
- Basic communication in English and other foreign languages preferred
- Confidentiality of sales planning and strategy is essential
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Ứng viên quan tâm vui lòng liên hệ SĐT/Zalo: 077.576.9221 (Ms. Lệ) - 0911.292.795 (Mrs Tea Nguyen HRM )
Địa chỉ: 36 - 38 Lâm Hoành, P.Phước Mỹ, Quận Sơn Trà, TP. Đà Nẵng
Khách sạn Novotel Thái Hà nơi đây được đánh giá mang đến sự lựa chọn tốt nhất đa dạng về hình thức lưu trú, quý khách có thể lựa chọn cho mình và gia đình những căn phòng sang trọng, những biệt thự tách biệt yên tĩnh. Những cặp đôi sẽ vô cùng thích những căn studio ấm cúng, lãng mạn, hay những phòng suite đầy cảm hứng. Hệ thống phòng nghỉ đa dạng cùng chất lượng dịch vụ chuyên nghiệp đã biến khách sạn Novotel Thái Hà trở thành điểm dừng chân lý tưởng không đâu so sánh được trong lòng khách du lịch khi đến với thủ đô hà Nội.
Review Novotel Hotels
Con đường sự nghiệp tuyệt vời với tốc độ phát triển rất nhanh dành cho sinh viên mới tốt nghiệp. Được đào tạo nhiều
Môi trường làm việc trung bình
Môi trường làm việc văn hóa chưa tốt