Company Description
YODEE Vietnam, established in 2018, is an importing and distribution company in mid to high-end, unique, good quality, and affordable mom & baby products. The company consists of local members who are familiar with the culture and aims to become the leading importing and distribution team in the Mom & Baby industry in Vietnam.
Role Description
This is a full-time on-site role for a Sales Executive located in D7. The Sales Executive will be responsible for:
Develop agents and distributors for the company's products nationwide.
Maintain, nurture, and expand existing business relationships, as well as develop new ones.
Identify, introduce, negotiate, and persuade customers to distribute the company's existing products.
Monitor the product display status at retail locations.
Plan and implement business strategies on a weekly, monthly, quarterly, and annual basis.
Oversee the execution of contracts.
Qualifications
Sales, Marketing, and Business Development skills
Excellent communication and negotiation skills
Customer relationship management expertise
Ability to work in a fast-paced environment and meet sales targets
Knowledge of the Mom & Baby industry is a plus
Fluency in Vietnamese and English languages
Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, or related field
Công ty TNHH XNK PT Đông Dương - Tập đoàn thể thao KINGSPORT được thành lập năm 2009 với nghành nghề kinh doanh chính: Kinh doanh thiết bị gia dụng & hàng thể thao. Qua gần 12 năm phát triển hiện nay chúng tôi đã và đang là nhà cung cấp thiết bị thể thao lớn nhất Việt Nam với thương hiệu KINGSPORT, với hệ thống cửa hàng bán lẻ có mặt rộng khắp các vùng miền trên cả nước. Môi trường làm việc tích cực tạo điều kiện tối da cho nhân viên phát huy tài năng sẵn có, Với đội ngũ nhân sự trẻ giàu nhiệt huyết và đam mê đã góp phần cho sự thành công của chúng tôi ngày hôm nay.
1. Tầm nhìn
• Top Southeast ASIA
• Doanh nghiệp của sự sẻ chia tri thức và sức khỏe
• Dẫn đầu trong việc tìm kiếm những giải pháp để giải quyết các vấn đề rắc rối liên quan đến sức khỏe, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái hoàn chỉnh các sản phẩm - dịch vụ theo tiêu chuẩn toàn cầu
2. Giá trị cốt lõi
Là nhãn hàng của những câu chuyện hạnh phúc và thành công
3. Sứ mệnh
Mang lại sức khỏe, hạnh phúc và thịnh vượng cho nhân loại
4. Triết lý kinh doanh
Mong muốn mọi người đều cảm thấy tự hào, hạnh phúc bên trong và cân bằng được nhiều giá trị của cuộc đời