Mô tả công việc
Sales Management:
· Control cost and maintain sensitive analysis of competing products.
· Track the performance and regularly do data analysis and improvement;
· Based on the monthly target issued by the headquarters, manage the store sales and profit indicator;
Store Management:
· Pay attention to the shopping environment and store safety before and after the store, and effectively manage the safety of store assets.
Product Management:
· Develop a loss prevention plan to reduce store losses;
· Analyze store product data to plan improvements and increase sales.
· Responsible for inventory management such as daily inventory and product expiration date checking;
Display Management:
· Inspect and manage the display of goods according to the display standard, supervise the implementation of store display work, and feedback on problems.
Training Management:
· Responsible for the training and ensuring service management of store personnel, managing customer service feedback, and flexibly handling customer complaints to maintain brand image.
Financial Management:
· Formulate anti- theft measures to supervise the implementation of the store.
· Supervise the security of the payment and self- inspection of the store;
· Follow up and deal with the payment and tax work in the store;
Personnel Management:
· Ensure the staffing of the store, and the construction of the store personnel echelon in, timely training the company&039;s standards and systems to the store staff;
· Responsible for the selection, use, teaching, and retention of store employees;
· Supervise the implementation of the work, timely summary, feedback, and optimization suggestions.
Cultural Management:
· Build a good store culture to achieve simplicity and efficiency.
· Promote and implement the company&039;s corporate culture;
· Deeply understand the company&039;s information policy;
Recruitment and Training of new retail staff.
Yêu cầu công việc
· Bachelor’s degree is preferred;
· Strong overall planning ability, data statistics, induction, analysis and application ability, workflow and standard formulation ability, commodity analysis and adjustment ability, visual display ability, and keen risk management awareness;
· Strong data analysis ability, able to grasp the data contacted in the process of store management, including turnover- related data, attrition rate, turnover rate, promotion ratio, ETC;
· Follow company regional deployment and identify with the company&039;s corporate culture and values. Willing to relocate or travel outstation to other stores;
· Proficient in English.
· At least 3 years of experience in store management in the retail industry, especially newly set up retail stores (from 100- 300m2). Preferable candidate from large scale and fast retail company;
· Able to work on rotating retail operation hours including weekends and public holidays;
· Prefer immediate starter/ short notice candidate;
Quyền lợi
· Allowance depends on company policy.
· Onboard Bonus ( case by case).
· Proactive, young and energetic team.
· Good career growth and training courses.
· Annual leave.
· Competitive salary and bonus.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-09 01:30:02
Công ty TNHH Tập đoàn Avanti vận hành All Habanos Concepts với sự cộng tác của Golden Phoenix, nhà phân phối chính của thương hiệu Habanos và Diageo tại Việt Nam. Chúng tôi cam kết mang đến phong cách sống sang trọng cho thị trường này và kết hợp nghệ thuật thưởng thức xì gà độc quyền, rượu whisky quý hiếm và các sản phẩm chất lượng hàng đầu khác. Habanos Specialists là các cửa hàng bán lẻ được ủy quyền bán toàn bộ dòng sản phẩm Habanos và có cơ sở thường có các khu vực tiếp khách nhỏ, quầy bar và sân hiên nơi khách có thể thưởng thức các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi. Ngoài ra còn có nhiều điểm bán hàng Habonos nhỏ hơn được phép bán sản phẩm của chúng tôi.
Chúng tôi tự hào vận hành nhượng quyền thương mại tại Việt Nam của doanh nghiệp La Casa del Habano rất thành công, lần đầu tiên mang đến một đẳng cấp sang trọng hoàn toàn mới cho đất nước.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Tình nguyện
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2019
Mission
- Tận tâm hợp tác với khách hàng để cung cấp dịch vụ cạnh tranh, thân thiện và hầu như không bị gián đoạn. Chúng tôi nỗ lực xây dựng nền tảng mạng lưới vững chắc cho khách hàng.
Review Avanti Group
Môi trường thoải mái, làm việc thì lại rất nghiêm túc và tập trung. (indeed)
Quản lý kém chuyên môn, môi trường làm việc bè phái (rw)
Công ty rất ngại ký hợp đồng vô thời hạn, không hợp tìm việc ổn định lâu dài (rw)