Mô tả công việc
Client Management
- Manage and handle of key client briefs, project and requests
- Manage and ensure quality of our client services
- Key person supervising the excellence of project, effectively manage and interpret client feedback; guide and lead Account Executive (AE) to implement projects smoothly and effectively
- Day-to-day management of clients and their requests including presentations, documentation, client activity administration, etc.
- Support line manager in developing initiatives for new business or extending existing business
Strategy
- Build and maintain strong relationships with clients
- Understand industry/market trends and the success factors critical to the organisation’s long-term sustainability and competitiveness
- Be able to conduct project planning and reporting, and support line manager with campaign planning as well as strategic annual or quarterly plans
Leadership & People Management
- Take responsibility for management and motivation of account team members to allow them to achieve their potential
- Proactive and energetic working attitude, and always be positive
Yêu cầu công việc
- 2-3 years of successful experience in communication or related field, industry experience preferred
- Professional writing skills, strong presentation capabilities
- Detail-oriented, organized and dedicated; proactive and enthusiastic; a quick learner
- Strong knowledge of working software (Word, Excel, PowerPoint, ect.)
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary + 13th month salary
- Performance bonus
- Yearly health check
- Company party + team building
Được thành lập vào tháng 12/2011, Appota là đơn vị tiên phong tại Việt Nam trong việc cung cấp các nền tảng tiện ích cho điện thoại thông minh, hướng tới các lĩnh vực: Phát hành Game, Quảng cáo và Thanh toán. Khách hàng của Appota là những nhà phát triển game và ứng dụng, các đơn vị - đối tác quảng cáo, thương mại điện tử.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- 2016: Changed the slogan to "Technology For Change"
- 2015: Launched Applancer, the global mobile outsourcing platform.
- 2014: Launched Gamehub, the first game portal specialized for mobile gamers.
- 2013: Setup the first oversea office in Singapore
- 2012: Received the Most Disruptive Award from Founder Institute.
- 2012: Delivered marketing service for international branchs including NHN, UC, Kakao and Zepto Labs.
- 2011: Appota was founded in the first Topica Founder Institute in Vietnam.
Mission
Tầm nhìn : Tầm nhìn của Appota là trở thành hệ sinh thái công nghệ giải trí lớn nhất Việt Nam và Đông Nam Á.
Sứ mệnh : Appota tin vào sức mạnh của Công nghệ Internet Di động. Chúng tôi mong muốn tạo ra các nền tảng di động tạo ra cơ hội và cải thiện cuộc sống cũng như trải nghiệm của người dân ở các quốc gia đang phát triển.