Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Reporting to: Head of Sales
OVERALL PURPOSE OF THE JOB
I. Plan the sales strategy for Vietnam, target, budget, resources & process
II. Gain new accounts nationwide which will lead to new revenue streams
III. Maximize profitability by reviewing/linking sales source, market trends, cost allocation and company’s capabilities
PRIMARY DUTIES & RESPONSIBILITIES
- Researching business opportunities, develop strong sales pipelines.
- To identify, analyze and accelerate business growth through new customers, maintain existing business and penetrate more business with an existing customer in order to achieve/exceed sales targets.
- Plan, conduct sales calls/visits and organize appointments.
- Determine new opportunities by analyzing business needs with customer’s portfolio matching with The Company’s business strategy.
- Develop and maintain positive relationships with targeted and existing accounts, ensure that sales professionals servicing the accounts receive updates on the status.
- Able to sell and close a sale deal by effectively negotiating with decision makers to maintain and expand business opportunities.
- Increase volumes and revenues.
- Developing growth strategies and plans
- Negotiating with stakeholders
- Identifying and mapping business strengths and customer needs
- Following industry trends locally and internationally
- Drafting and reviewing contracts
- Implementation of business reports to Manager upon request.
- Follow up the business strategy from the Corporate and the Head of Sales.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree, business management, logistics or any related fields.
- 03 years of experience in the Freight Forwarding/ Logistics Company.
Working address:
- Room 502, 5th Floor, Building 25 Truong Han Sieu, Tran Hung Dao Ward, Hoan Kiem District, Hanoi City
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 2010, khi thị trường thời trang mặc nhà còn chưa được chú trọng. Cardina chính là cái tên đặt bước tiến tiên phong trong lĩnh vực này. Sau hơn 12 năm phát triển, hiện Cardina vẫn có tầm nhìn trở thành Thương hiệu dẫn đầu thị trường dòng thời trang ứng dụng, lifewear tại việt Nam.
Với quy mô gần 300 nhân sự, BW JAPAN đã và đang nỗ lực đem lại một môi trường làm việc vô cùng chuyên nghiệp, năng động và đầy hứng khởi cho nhân sự.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
- Bảo hiểm tai nạn
- Bảo hiểm thất nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
- Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc
Lịch sử thành lập
- Năm 2010: công ty được thành lập
Mission
Với tầm nhìn như trên, sứ mệnh của Cardina được xác định là sẽ cung cấp cho xã hội những sản phẩm thời trang với 5 đặc tính độc đáo, nổi bật nhất:
- Chất liệu mang lại cảm giác thoải mái, dễ chịu, thân thiện với sức khỏe.
- Thiết kế tạo ra xu hướng, chú trọng nét tinh tế và tối giản làm chủ đạo.
- Phom dáng phù hợp với mọi hình thể người Việt.
- Màu sắc phong phú đáp ứng đa dạng sở thích.
- Chất lượng dịch vụ tận tâm và chuyên nghiệp.