Việc làm Chứng khoán Asean

Cập nhật 24/10/2024 21:15
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần chứng khoán Asean
TikTok LIVE - Campaign Manager - Vietnam
Chứng khoán Asean
105 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Responsibilities

TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.

Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.

About the team
The LIVE Operations team can't get enough of all things live-streaming. From monetisation strategies and LIVE Gifting to the latest content campaigns and product features designed to help creators grow and thrive on platform, the LIVE Operations team are dedicated to creating and maintaining a fun, safe space for all LIVE users.

As a Campaign Manager, you will be responsible for establishing the campaign strategy and operational methodology to meet business goals.

Responsibilities include but not limited to,
- Create, plan, execute and evaluate goal-driven Live campaigns, focusing on both creators and users
- Understand the hot topic(s) in the local market, work with regional teams to come up with new ideas to engage audiences and Live creators through campaigns and products
- Identify issues and opportunities through in-depth data analysis and present relevant findings to facilitate business decisions and campaign design
- Work cross-functionally with revenue, product and creative teams for campaign and product rollouts
- Help create and monitor revenue growth strategies
- Design metrics and conduct data analysis to measure the effectiveness of initiatives

Qualifications

Minimum Qualifications
1. Bachelor's degree or above.
2. Strong analytical skills and data-driven.

Preferred Qualification
1. 3-5 years of experience in designing and executing revenue campaigns, marketing or partnerships roles in tech & media industry.
2. Candidates who's used to work with, or have the connections with modelling, media, TV, celebrities and live streaming applications are preferred.
3. Strong business acumen in emerging industries.
4. Excellent communications and interpersonal skills, able to work in an international and diverse environment.
5. Creative, able to challenge yourself and think out of the box.

TikTok is committed to creating an inclusive space where employees are valued for their skills, experiences, and unique perspectives. Our platform connects people from across the globe and so does our workplace. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. To achieve that goal, we are committed to celebrating our diverse voices and to creating an environment that reflects the many communities we reach. We are passionate about this and hope you are too.
Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần chứng khoán Asean
Chứng khoán Asean Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4,5,6,7, số 3 Đặng Thái Thân

Công ty cổ phần chứng khoán Asean (Asean Securities) được thành lập năm 2006 với tên gọi ban đầu là Công ty Cổ phần Chứng khoán Ngân hàng Thương mại cổ phần Đông Nam Á. Sau nhiều năm hoạt động, Chúng tôi không ngừng phát triển và trở thành một trong những công ty chứng khoán hoạt động hiệu quả nhất hiện nay. Với hệ sinh thái đa dạng, Chúng tôi cung cấp nhiều sản phẩm góp phần gia tăng giá trị cho khách hàng và đối tác.

Bên cạnh đó, Asean Securities không ngừng nâng cao tiềm lực tài chính, mở rộng thương hiệu, xây dựng đội ngũ nhân sự chuyên nghiệp tận tâm, am hiểu thị trường, sẵn sàng đưa ra các tư vấn, giải pháp tài chính tốt nhất cho khách hàng

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, BHTN, … theo quy định của Nhà Nước

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm
  • Các chương trình teambuilding cuối tháng 
  • Các hoạt động party chúc mừng nhân ngày đặc biệt

Lịch sử thành lập 

  • Năm 2006, Được thành lập với tên gọi ban đầu là Công ty CP Chứng khoán Ngân hàng TMCP Đông Nam Á với vốn điều lệ 50 tỷ đồng
  • Năm 2007, tăng vốn điều lệ lên 200 tỷ đồng 
  • Năm 2008, đổi tên thành Công ty chứng khoán Seabank
  • Năm 2009, đổi tên thành công ty CP chứng khoán Đông Nam Á
  • Năm 2011, tăng vốn điều lệ lên 335 tỷ đồng 
  • Năm 2016, đổi tên thành công ty cổ phần Chứng Khoán Asean. Tăng vốn điều lệ lên 500 tỷ đồng 
  • Năm 2017, tăng vốn điều lệ lên 1.000 tỷ đồng
  • Năm 2022, chuyển trụ sở chính về tầng 4,5,6,7 số 3 Đặng Thái Thân và cho ra mắt hệ thống giao dịch với tên gọi SeaStock

Mission

  • Hỗ trợ khách hàng đạt mục tiêu tài chính bằng nền tảng kiến thức chuyên sâu cùng sự thấu hiểu và tận tâm.
  • Mang đến trải nghiệm vượt trội với hệ sinh thái sản phẩm, dịch vụ toàn diện, hiện đại và chuyên biệt.
  • Mở rộng hiểu biết, thúc đẩy mỗi cá nhân thông qua chia sẻ kiến thức, kinh nghiệm và giá trị sáng tạo.

Những nghề phổ biến tại Chứng khoán Asean

Bạn làm việc tại Chứng khoán Asean? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Chứng khoán Asean

Chứng khoán Asean

Click để đánh giá