Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1. Building and implementing plans
- Setting up, implementing, and monitoring the execution of the operation and expense plan for the unit per year/ in each period as assigned.
- Proposing and implementing solutions to enhance operational efficiency and risk control for the unit.
2. Managing and executing operations of the unit as assigned
- Managing the service delivery to corporate and individual customers: seeking and introducing IVB’s products to customers; Receiving loan / credit granting requests from customers; Appraising credit granting/ disbursement proposals according to regulations; Monitoring and supervising the capital utilization status after loan disbursement
- Managing marketing organization and consulting transactions to customers: capital mobilization product, account management, payment services, card services, ATM, POS, remittance payments for customers, digital banking, foreign exchange activities,... and other service. Promoting and managing business for IVB’s customer segments:
+ Implementing programs to boost sales of IVB’s products and services.
+ Implementing sales promotion program for the sales team.
+ Developing and managing cooperative relationships with partners.
- Managing business activities for customer segments:
+ Managing, monitoring the implementation of business plans for customer segments at the unit.
+ Performing customer management, evaluation, and classification.
- Ensuring the quality and efficiency of business activities, compliance with relevant regulations and processes:
+ Credit granting:
- Proposing/ managing the credit granting to ensure efficiency and compliance with regulations.
- Timely detecting and preventing risks and fraud in credit files of customers.
- Coordinating with relevant units in handling problematic debt recovery/ overdue loan of customers at the unit.
+ Other products and services: marketing, customer management, customer care according to regulations.
- Building, protecting the reputation, and developing the brand image of IVB with customers, partners, and relevant agencies.
3. Human resources management
- Participating in selecting and training employees, building and developing a successor human resources team.
- Assigning tasks, setting targets, guiding, and evaluating the working performance for employees.
- Proposing personnel arrangement suitable with their capabilities.
- Organizing, managing, coordinating to implement other general administration and human resources tasks for all employees of the Unit within the scope of authorization.
4. Others
- Periodically/ ad-hoc reporting as required.
- Performing other tasks as assigned by Branch manager/ BOEs.
Yêu Cầu Công Việc
1. Knowledge, professional experience
- Graduated from University or above in Economics, Finance, Banking, Business Administration, or related fields.
- Legal knowledge related to banking operations, compliance control and anti-money laundering according to the Bank’s regulations.
- Knowledge of credit risk management and other operational risks, finance analysis, credit/ assets appraisal.
- Knowledge of IVB’s products and services.
- Minimum of 05 years’ experience in credit institutions with at least 02 years in equivalent management positions.
2. Skills
- Leadership and negotiation skills
- Problem solving and decision-making skills
- Business strategic management skills
- Sales, market and customer development skills
3. Other requirements
- English: at least from TOEIC 600.
- Male is preferable
- Matching with regulatory criteria for prevention of money laundering, terrorist financing, and financing of proliferation financing of weapons of mass destruction.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nam
- Độ tuổi: 35 - 44
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Con Cưng là công ty tiên phong tại Việt Nam chuyên về ngành hàng dành riêng cho trẻ em. Lĩnh vực hoạt động của công ty bao gồm:
Phát triển các hệ thống chuỗi bán lẻ cho mẹ bầu & em bé: Con Cưng, Toycity, CF (CON CUNG FASHION)
Nghiên cứu và cho ra đời các sản phẩm an toàn, chất lượng, giá thành hợp lý dành riêng cho trẻ em.
Chính sách bảo hiểm
-
Chế độ bảo hiểm do Nhà nước quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Nghỉ mát/team building hằng năm và các chương trình nội bộ hàng tháng/quý
Lịch sử thành lập
-
Thành lập từ năm 2011, Concung.com tập trung chủ yếu ở TP. HCM và các tỉnh phía Nam.
-
Năm 2016, Concung.com cán mốc 100 cửa hàng.
-
Năm 2017, Concung.com phủ sóng với 200 cửa hàng, tăng 100% so với năm trước.
-
Cuối năm 2018, Concung.com đã có mặt với hơn 400 cửa hàng trải dài 45 tỉnh/thành Việt Nam và phục vụ trung bình hơn 500.000 khách hàng mỗi tháng.
Mission
Con Cưng luôn cam kết, đảm bảo đưa sản phẩm trực tiếp từ nhà sản xuất đến tay người dùng và kiểm soát được chất lượng để đáp ứng được nhu cầu ngày càng cao của khách hàng. Tất cả các sản phẩm tại Con Cưng đều có nguồn gốc xuất xứ rõ ràng, chất lượng, đa dạng chủng loại với giá hợp lý. Chính vì vậy, các phụ huynh hoàn toàn có thể an tâm và tin tưởng khi lựa chọn sử dụng sản phẩm tại Con Cưng.
Review CON CƯNG
Công ty trẻ nên rất năng động, người lớn tuổi nhất có lẽ là chị tạp vụ, còn lại toàn là 9x và 8x đời cuối thôi, BGĐ công ty đều là 8x luôn(rv)
Không được dùng phòng ăn để ăn bữa xế trong giờ làm, không được treo áo trên ghế, không được trồng cây trên bàn làm việc, để tạo cảm giác “chuyên nghiệp” (rv)
Hàng tháng lương gửi về cho nhân viên bao nhiêu thì biết bấy nhiêu, chả có bảng lương cụ thể. Cuối tháng gửi bảng lương xong thì mới thông báo cho nhân viên về chế độ lương thưởng thay đổi, áp dụng của cả tháng đó.(rv)