Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Develop and maintain partnership relationships supporting Division's strategy
- Develop ideas and sales plan via digital partnership channel which well support achieving growth & profitability target
- Monitor competitors' activities and assess their impact on the organization's business strategy
- Monitor and manage business partnership projects from initiation to completion
- Ensure projects are implemented on schedule, within budget, and achieve set objectives
- Ensure the achievement of sales target, quality of credit portfolio and profitability as assigned KPIs
- Collect, analyze data, and prepare reports on the progress and outcomes of projects.
- Evaluate the effectiveness of partnership projects and propose improvement measures
- Participate in cross-departmental meetings to discuss and resolve issues related to business partnerships
- Collaborate with relevant departments in Digital Sales Devision and/or others Devisions in order to define the KPIs and handover successfully launched partners/ projects to Digital Sales Channel and Campaign Management Center for producing the sales volume
- Follow up and provide excellent customer services to existing partners, continuously looking for new cooperation opportunities with existing partners.
- Organize and participate in regular meetings to discuss project progress and resolve arising issues.
- Perform other missions and duties as per requested by competent Authorities.
Yêu Cầu Công Việc
Professional skills
- At least 3 years of experience in business partnership development, preferably in the digital technology or consumer finance sector
- Deep understanding of products and services of the Consumer Finance and Banking Sector.
- In-depth knowledge and experience using various digital marketing platforms and tools;
- Proven track record of effective budget planning and management;
- Experience interpreting analytics reports and producing actionable insights;
- Experience working with and building consensus across cross-departmental teams;
- Proven results in effective campaign management and implementation leading to achieving the target
- Technical knowledge: knowledge in Software development; Coding and designing; Product development architecture; Scrum and Agile development methodologies; User experience principles; Product backlog management
- English: Fluent in Listenning - Speaking - Reading - Writing
Soft skills
- Excellence in Communication skills
- Good in Project management skill
- Teamwork and cross-departmental collaboration skills
- Competitor intelligence skills
- Good in Problem solving
REASONS TO JOIN SHBFINANCE:
A professional, open working environment that emphasizes 5 core values: “Smart – Honest – Brave – Friendly – Cooperation”:
- Working hours: Monday to Friday, with a 1.5-hour lunch break.
- Friendly and open-minded colleagues who value individual development.
- Spacious open office with all necessary equipment provided for work.
Special attention to employees:
- Competitive compensation package with regular salary increases. Total income can reach up to 14 months' salary per year.
- Lunch allowance of up to 1,200,000 VND/month.
- Exclusive healthcare benefits with comprehensive SHB FC Care insurance.
- Annual health check-ups at top hospitals in Vietnam, along with social insurance benefits as per state regulations.
- Annual company trips and team-building activities.
Focused on supporting personal development:
- Guidance, companionship, and career development support from experienced, talented managers.
- Opportunities to participate in major projects, leading in the consumer finance sector.
- Support for learning activities, knowledge exchange, and cultural interaction (Training, Seminars, ETC.).
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tổng Công ty Viễn thông Viettel (Viettel Telecom) là công ty trực thuộc Tập đoàn Viễn thông Quân đội Viettel được thành lập ngày 5 tháng 4 năm 2007, trên cơ sở sáp nhập các Công ty Internet Viettel, Điện thoại cố định Viettel và Điện thoại di động Viettel.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng Bảo hiểm xã hội
- Được hưởng Bảo hiểm y tế
- Được hưởng Bảo hiểm thất nghiệp
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các câu lạc bộ công ty: Bóng bàn, Bóng đá, Pes, Bi-a, v.v.
- Thi đấu thể thao
- Tiệc sinh nhật hàng tháng, xây dựng đội ngũ hàng quý đến tiệc năm mới, chuyến đi công ty, v.v
- Ngày hội Sáng tạo, giải bóng đá, Viettel’s Got Talent,...
Lịch sử thành lập
- Năm 1994, Công ty bắt đầu sản xuất và kinh doanh các sản phẩm nước giải khát tại Việt Nam.
- Năm 2013, Suntory Holdings Limited tăng cường đầu tư vào liên doanh và đổi tên công ty thành Công ty TNHH Nước Giải Khát Suntory PepsiCo Việt Nam (SPVB).
- Năm 2015, SPVB chính thức mở rộng nhà máy sản xuất tại khu công nghiệp Long An, tỉnh Long An, Việt Nam.
- Năm 2020, SPVB tiếp tục mở rộng nhà máy sản xuất tại khu công nghiệp Mỹ Phước III, tỉnh Bình Dương, Việt Nam.
Mission
Viettel hiện là tập đoàn Viễn thông - CNTT lớn nhất Việt Nam, top 30 công ty viễn thông toàn cầu với hơn 13.000 nhân viên và đang kinh doanh tại 11 thị trường trải dài từ Châu Á, Châu Mỹ, Châu Phi. Bên cạnh viễn thông, Viettel còn tham gia vào lĩnh vực nghiên cứu sản xuất công nghệ cao, phát triển ứng dụng công nghệ số, hàng không vũ trụ và nhiều lĩnh vực khác.