Mô tả công việc
Mô tả công việc:
Facilitate the deployment process for new customers, ensuring they understand the functionalities and value of KiotViet products.
Build relationships with customers at all levels to understand their personal and business challenges.
Work from Monday to Friday (8:00- 17:30) and Saturday morning (8:00- 12:00)
Conduct regular check- ins with customers/ foreign agents to ensure satisfaction and address customer feedback.
Monitor usage and provide information and recommendations to enhance the customer experience.
Manage and report tasks to superiors following established procedures.
Conduct customer surveys, summarize results, and report findings to management as per the plan.
Yêu cầu công việc:
Enthusiastic, with a strong customer service mindset and a customer- centric approach.
Proficient in speaking and writing English.
At least 6 months of experience in Sales/Customer Service.
Preference will be given to candidates with experience in technology, telecommunications, or financial service companies.
Quyền lợi & Chính sách:
Enjoy benefits as per legal regulations (holidays, social insurance, health insurance, etc.).
Desirable salary that match your skills and work experience.
Work in a dynamic and friendly environment.
Health care: Annual health check- up.
Participate in free company clubs such as Yoga, reading, technology, etc.
Good career opportunities and advancement, with a clear career development pathway.
Bonuses for holidays, Tet (Lunar New Year), birthdays, and other special benefits for family members, along with various fun activities throughout the year.
Provided with high- performance computers and modern working equipment.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-15 01:10:02
Tổng Công ty Viễn thông Viettel (Viettel Telecom) là công ty trực thuộc Tập đoàn Viễn thông Quân đội Viettel được thành lập ngày 5 tháng 4 năm 2007, trên cơ sở sáp nhập các Công ty Internet Viettel, Điện thoại cố định Viettel và Điện thoại di động Viettel.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng Bảo hiểm xã hội
- Được hưởng Bảo hiểm y tế
- Được hưởng Bảo hiểm thất nghiệp
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các câu lạc bộ công ty: Bóng bàn, Bóng đá, Pes, Bi-a, v.v.
- Thi đấu thể thao
- Tiệc sinh nhật hàng tháng, xây dựng đội ngũ hàng quý đến tiệc năm mới, chuyến đi công ty, v.v
- Ngày hội Sáng tạo, giải bóng đá, Viettel’s Got Talent,...
Lịch sử thành lập
- Năm 1994, Công ty bắt đầu sản xuất và kinh doanh các sản phẩm nước giải khát tại Việt Nam.
- Năm 2013, Suntory Holdings Limited tăng cường đầu tư vào liên doanh và đổi tên công ty thành Công ty TNHH Nước Giải Khát Suntory PepsiCo Việt Nam (SPVB).
- Năm 2015, SPVB chính thức mở rộng nhà máy sản xuất tại khu công nghiệp Long An, tỉnh Long An, Việt Nam.
- Năm 2020, SPVB tiếp tục mở rộng nhà máy sản xuất tại khu công nghiệp Mỹ Phước III, tỉnh Bình Dương, Việt Nam.
Mission
Viettel hiện là tập đoàn Viễn thông - CNTT lớn nhất Việt Nam, top 30 công ty viễn thông toàn cầu với hơn 13.000 nhân viên và đang kinh doanh tại 11 thị trường trải dài từ Châu Á, Châu Mỹ, Châu Phi. Bên cạnh viễn thông, Viettel còn tham gia vào lĩnh vực nghiên cứu sản xuất công nghệ cao, phát triển ứng dụng công nghệ số, hàng không vũ trụ và nhiều lĩnh vực khác.