Mô tả Công việc
Job purpose:
- Initiate, maintain and manage customer engagement and loyalty strategies aligned to the overall business strategy of MBAL
Key responsibilities:
1. Loyalty & Customer Care Program:
- Design and Implement MBAL’s loyalty and Customer Care program - in collaboration with respective departments to expand communication to MBAL customer & sale team along with ensure ROI campaign.
2. New Sales and Persistency campaigns
- Design and Implement Customer campaigns to push sales and persistency of MBAL - in collaboration with Sales Domain and FI Domain, MKT to expand communication to MBAL customer & sale team along with ensure ROI campaign.
3. Voice of customer Inbound/NPS/CSAT analysis to improve Customer service and Customer Journey:
- Act as the OP’s representative supporting the CX teams with regards to customer journey mapping and analytics, Net Promoter Score (NPS) and Customer Effort Score (CES), build and maintain analytics and reporting engine that can translate high loyalty (NPS) and low effort (CES) scores into financial and other benefits, justifying the investment the company makes in adopting these tools and methodologies (ROI).
- Analyze the Inbound (Customer and Sales) data through detailed customer journey maps illustrating all customer touch-points and flows between, identify and prioritize improvement opportunities.
- Participate in designing and improving customer journeys across traditional and digital channels.
- Follow & Measure KPI of service quality to ensure customer satisfaction.
Manage the Sales support activies
- Manage sales support activities
- Design process documentation and participate in training for the Sales Forces.
Yêu Cầu Công Việc
- Extensive experience in gathering and interpreting customer experience information;
- Solid knowledge of online customer engagement platforms and channels.
- Have experience as a customer experience officer, or a similar customer/admin support role.
- A Bachelor's degree in marketing, communications, advertising, business management, or in a related field preferred
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Sado là một công ty thiết kế, sản xuất và kinh doanh các sản phẩm thời trang nam. Hiện tại Thương hiệu Thời trang 5S Fashion đang sở hữu cho mình:
- 110+ cửa hàng trên toàn quốc
- 02 văn phòng làm việc tại Thái Bình và Hà Nội
- 03 kho chứa hàng với tổng diện tích lên tới hơn 4000 m2
- 800 nhân sự
SỨ MỆNH:
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Sado tự hào sinh ra từ đất Việt mang trong mình sứ mệnh đưa những sản phẩm tận tâm đến khách hàng trên mọi miền Tổ quốc và toàn thế giới. Đội ngũ nhân sự 5S Fashion luôn nhiệt huyết, đam mê, thích ứng linh hoạt với mọi sự thay đổi, không ngừng học tập, đổi mới để cùng nhau hướng tới cộng đồng hạnh phúc, cuộc sống ngày càng tốt đẹp hơn.
TẦM NHÌN:
5S Fashion định hướng trở thành Tập đoàn thời trang hàng đầu Việt Nam, là một trong những môi trường làm việc tốt nhất, đội ngũ nhân sự có cuộc sống đủ đầy, hạnh phúc và cùng đóng góp nhiều hoạt động phúc lợi tới cộng đồng.
- Năm 2023: Trở thành thương hiệu thời trang nam số 1 tại Việt Nam
- Năm 2025: Trở thành Tập đoàn thời trang hàng đầu Việt Nam với 03 thương hiệu thời trang ở các phân khúc: Nam, nữ và trẻ em.
- Năm 2026: Niêm yết trên sàn giao dịch chứng khoán (IPO), đồng thời đưa thương hiệu đến các khách hàng trên toàn thế giới.
Tìm hiểu thêm 5S Fashion tại website: https://tuyendung.5sfashion.vn/